Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش ویژه مارکا در آستانه جدال حساس آنفیلد

© AFP 2023 / FRANCK FIFEИгра Реал - Ливерпуль
Игра Реал - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
روزنامه مارکا با الگوبرداری از آلبوم معروف موسیقی بیتلرز، جلد امروز خود قبل از تقابل رئال با لیورپول را برگزید.

به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه اسپانیایی "مارکا" پیش از جدال رئال مادرید مقابل لیورپول در آنفیلد، جلد آلبوم نمادین "آبی رود در بیتلز" را بازآفرینی کرد، اقدامی که در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت.

جلد آلبوم معروف بیتلز در سال 1969 که در لیورپول شکل گرفت، در واقع در شمال غربی لندن ضبط شد و آلبوم آن به نام محل استودیوی EMI نامگذاری گردید.

در آن آلبوم یکی از معابر گورخر، خیابانی که یکی از مشهورترین موسیقی محبوب آنفیلدی‌هاست، گروهی قدم می‌زنند و مارکا با الگو برداری از آن عکس‌های لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور، تونی کروس و کریم بنزما را در گذرگاه گورخر روی جلد خوده برده و از عنوان "سیمیز رود" استفاده کرده است.

رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 به برتری رسیده و برای صعود به مرحله نیمه نهایی مقابل چلسی، باید از دیدار برگشت عبور کند.

رئال در لالیگا حریف سنتی خود (بارسلوا) را با نتیجه 2-1 شکست داد تا در یک امتیازی صدرنشین جدول (اتلتیکومادرید) قرار بگیرد و دوم شود.

با این حال، رئال به دلیل مصدومیت‌های بی شمار، این کار را با یک تیم کاملا خالی و خسته انجام داد که باعث شد زیدان پس از پیروزی مقابل بارسا بگوید تیمش "تا حد نهایی خسته شده است." اما او اصرار داشت بازیکنانش به دنبال ذخیره انرژی در برابر لیورپول نخواهند بود.

زیدان در کنفرانس خبری گفت: "ما تلاش می‌کنیم خود را مدیریت کنیم، ما برای پیروزی به اینجا آمده‌ایم و این همان چیزی است که سعی خواهیم کرد انجام دهیم. ما در مورد این موضوع با تیم صحبت کردیم، در بازی رفت و برابر بارسلونا تلاش زیادی انجام دادیم اما به آن عادت کرده‌ایم."

رئال با تیمی مشابه که هفته گذشته در پایتخت اسپانیا تیم یورگن کلوپ را شکست داد به مرسی ساید سفر کرد و هنوز هم مدافعان‌اش سرخیو راموس، رافائل واران، دنی کارواخال و ادن هازارد را در اختیار ندارد.

آنها همچنین بدون لوکاس واسکز که در برابر بارسلونا از ناحیه زانو مصدوم شد، به میدان می‌روند.

زیدان در کنفرانس گفت: "در این فصل اتفاقات زیادی برای ما افتاده، ما در حال حاضر بازیکنان زیادی را از دست می‌دهیم و گرچه دوست دارم همه آنها را در دسترس داشته باشم اما ما سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را با بازیکنانی که داریم ارائه دهیم. این تیم همیشه در سخت‌ترین زمان‌ها دور هم جمع می‌شوند که این شخصیت ما را نشان می‌دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала