Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای دیلی میل: منچستر دست بردار واران نیست

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
مطبوعات انگلیس بار دیگر علاقه "شیاطین سرخ" به تلاش برای جذب مدافع میانی رئال مادرید را در تابستان امسال فاش کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار رئال مادرید از لیورپول تنها موردی نیست که مطبوعات انگلیس این روزها روی سفیدپوشان تمرکز کرده اند. بازار نقل و انتقالات، یک ماه و نیم قبل از پایان فصل، داغ می شود و یکی از تیم های برتر انگلیس نگاه خود را به یکی از بازیکنان کلیدی رئال معطوف کرده است.

منچستر یونایتد رافائل واران را زیر نظر دارد. به گزارش دیلی میل، باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب مدافع فرانسوی است، در حالی که AS گزارش داد، واران در نظر دارد تابستان امسال از رئال مادرید جدا شود.

واران که در 25 ام  ماه جاری 28 ساله خواهد شد، در سال 2022 قراردادش با باشگاه رئال مادرید به پایان می رساند. این بازیکن می خواهد لیگ های دیگری مانند Premier را نیز بشناسد و این آخرین فرصت برای رئال مادرید است تا با دریافت پول واران را به فروش برساند.

بر اساس پورتال تخصصی ترانسفرمارکت، ارزش فعلی واران در بازار نقل وانتقالات 70 میلیون یورو تخمین زده شده است. به گفته روزنامه مشهور انگلیس، پائو تورس از ویارئال و كونده از سویا در لیست اهداف یونایتد به عنوان گزینه هایی آلترناتیو واران در جستجوی یك زوج برای هری مگوایر در پست مدافع آخر قرار دارند.

قهرمان جهان با فرانسه پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا از روز 6 اپریل در قرنطینه به سر می بر ، با هم تیمی های خود به لیورپول سفر نکرده است.

هدف اصلی او این است که روز یکشنبه برای بازی لیگ در ختافه در دسترس باشد. اگر روز جمعه، بعد از ده روز قرنطین، وی در آزمایش جدید COVID آزمایشش منفی شود، واران می تواند با دستور زین الدین زیدان به کار خود برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала