Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک و تربیت بدنی دست چند خائن و دروغ گو است؛ صحبت های تند نژند و فیضی پس از بازگشت به کابل+ ویدیو

نژند و فیضی
نژند و فیضی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
مبارزان نامدار افغانستان پس از کسب پیروزی در رقابت های مسکو صبح امروز در میان استقبال مردم به کابل برگشتند.

به گزارش اسپوتنیک، واحدالله نژند و عبدالسمیع فیضی پس از پیروزی در برابر رقبای روس شان در سلسله رقابت های سازمان AMC در مسکو، صبح امروز در حالی که شمار زیادی برای استقبال از آنان به میدان هوایی حامد کرزی رفته بودند، از عدم حضور رئیس تربیت بدنی و المپیک کشور حفیظ الله ولی رحیمی به شدت انتقاد کردند و حرف های تندی را بر علیه او به زبان آوردند.

واحد الله نژند گفت: 

رئیس تربیت بدنی باید خودش ورزشکار باشد که از دل ورزشکار بیاید. من که رئیس تربیت دبنی را میبینم، نه او ورزش کرده، نه درس ورزش را خوانده و نه در راه قانون رفته است. پس او چه توقعی داشته باشیم که بیاید به عنوان رئیس ما را تشویق و تقدیر کند. ما از مردم توقع داریم، عامل پیروزی ما مردم است.

سمیع فیضی نیز در میان هوادارانش به شدت از اداره های ورزش کشورانتقاد کرد و گفت:

المپیک و تربیت بدنی به دست چند خائن و دروغ گو افتاده است که فقط به فکر تشویق چند نفر هستند که مبارزات جعلی انجام میدهند. کسانی که دروغی مبارزه میکنند و به چشم مردم خاک میزنند، توسط تربیت بدنی و المپیک هم حمایت میشوند و هم سفر خرج میگیرند.

ورزشکاران و قهرمانانی که با زحمت برای کشورشان افتخار می آورند هیچ وقت از سوی مسئولان ورزش تشویق و حمایت نمیشوند. ما به آنها ضرورت نداریم، اما به صفت یک ورزشکار درد دل خود را میگوییم.

صحبت های این دو ورزشکار را در ویدیو زیر میتوانید ببینید: 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала