Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به پی اس جی میرود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCACristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
منبع مادریدی میگوید پاری سن ژرمن با در اختیار قراردادن دو بازیکن تیمش به یوونتوس، اقدام به جذب جسورانه کریستیانو رونالدو می کند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است زمزمه های خروج رونالدو در تابستان پیش رو در رسانه ها منتشر میشود، تا جایی که گفته میشود رونالدو به هیچ عنوان از وضعیتی که در تورین دارد راضی نیست و در این اواخر نیز تنش ها بخصوص پس از این که او پیراهن تیمش را پس از دیدار شنبه برابر جنوا بخاطر گلزنی به زمین کوبید، زیاد تر شده است.

رونالدو در این فصل با 32 گل در 37 بازی عملکرد فوق العاده خوبی در ترکیب تیمش داشته، اما حذف یووه از لیگ قهرمانان و عدم تاثیرگذاری کریستیانو در اروپا باعث شده تا هواداران یووه به شدت از او انتقاد منند.

در همین حال روزنام آ اس میگوید، یوونتوس قصد دارد در ازای آمدن مویسه کین و ایکاردی به تورین، رونالدو را در اختیار پاریسی ها قرار دهد.

طبق این گزارش، رونالدو قصد بازگشت به رئال مادرید را دارد اما هدف اصلی مدیران رئال جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالاند است، نه رونالدو.

رئال همچنین به دلیل همه گیری Covid-19 و باسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، از نظر مالی نیز مشکلاتی زیادی دارد که با توجه به مطالبات بالای رونالدو بخاطر حقوق، این انتقال را منتفی میکند.

با تمام این ها به نظر می رسد PSG مشتاق این معاوضه است و شاید رونالدو را که در 36 سالگی درخشش فوق العاده ای در ترکیب یووه دارد، به کین و ایکاردی ترجیح دهد.

کین از یوونتوس معرفی و سپس از اورتون به صورت قرضی در PSG حضور دارد. او یک فصل خوب را با 18 گل در تمام مسابقات سپری میکند.

البته در مورد ایکاردی نیز باید گفت، یووه مدت هاست به دنبال این بازیکن آرژانتینی است، قبل از این که او اینتر را ترک و پاریس برود، یووه یکی از مشتریان محکم او بود، اما تیم ایتالیایی حاضر به فروش مائورو به تورینی ها نشد.

او حالا با پی اس جی قرارداد رسمی دارد و دیگر پای اینتر وسط نیست. وی پیش از انتقال به پایتخت فرانسه در 219 بازی برای اینترمیلان 124 گل به ثمر رسانده است.

یوونتوس در رده سوم جدول سری A قرار دارد و به نظر می رسد برای اولین بار در 10 سال گذشته از قهرمانی در اسکودتو دور شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала