Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخوای کلوپ از باشگاه رئال

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ پس از این‌که ادعا کرد زمین آلفردو دی استفانو مکان عجیب و دشواری برای بازی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، از اظهار نشر در اینباره عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید به دلیل کارهای توسعه‌یی در سانتیاگو برنابئوی معروف، بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو در والدبباس انجام داده اما کلوپ بعد از بازی تیم‌اش مقابل رئال از زمین این ورزشگاه شکایت کرد.

بعد از شکست 3-1 او اشاره کرد که بازی برگشت حداقل در "یک ورزشگاه مناسب" برگزار می‌شود ولی والدبباس مثل یک زمین تمرینی است. در مقابل زین الدین زیدان سرمربی رئال واکنش نشان داد و گفت که تیم‌اش از بازی در این ورزشگاه افتخار می‌کند.

اما قبل از بازی دو تیم در آنفیلد، کلوپ به RMC Sport گفت: "مردم در مورد آن چیز بسیار سر و صدا کردند. نمی‌خواستم بی احترامی کنم. اگر آنها فکر می‌کنند که [دی استفانو] استادیومی است که می‌خواهند در آن بازی کنند، برای من کاملاً خوب است. آنها تمام فصل در آنجا بازی می‌کنند. من از شرایط و وضعیت ورزشگاهِ در حال بازسازی [سانتیاگو برنابئو] اطلاع دارم، اما درست کردن یک داستان از گفته‌های من یک شوخی واقعی است. اگر کسی فکر کرد من بی احترامی کردم، معذرت می‌خواهم. منظورم این نبود."

زیدان تنها فردی نبود که به نظرات کلوپ پاسخ داد. بلکه خورخه والدانو اسطوره رئال تأکید کرد که این باشگاه بازی‌های خود را در "آلفردو دی استفانو" برای کسب برتری انجام نمی‌دهد و ترجیح می‌داد بازی‌های خانگی خود را در داخل برنابئو حتی بدون هوادر انجام که نشد. والدانو گفت: "برنابئو [استادیو سانتیاگو] خالی از هوادار بر حریفان تأثیر منفی می‌گذارد. آنچه [رونالد] کومان گفت نیز درست است: مادرید از فُرصت استفاده کرده و یک استادیوم قرن 21 ایجاد کرده است. اگر این ورزشگاه آماده شود و مقایسه کنیم، دو ورزشگاه آنفیلد است."

هفته گذشته لیورپول در بازی رفت به راحتی شکست خورد که وینسیوس جونیور دوبار و مارکو آسنسیو یکبار گل‌های تیم زیدان را زدند و تنها گل حساس آنفیلدی‌ها توسط محمد صلاح به ثمر رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала