Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول - رئال مادرید؛ فرصتی برای تسخیر آنفیلد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید و لیورپول امشب در آنفیلد دیدار می‌کنند؛ ورزشگاهی که تا کنون مادریدی‌ها در آن پیروز نشده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در حالی امشب با لیورپول دیدار می‌کند که به دنبال صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 و بازی امشب برای رئال فُرصتی برای تسخیر آنفیلد را می‌دهد.

این بازی بین دو طرف تاریخی است که با 19 جام اروپایی افتخار می‌کنند اما رئال مادرید قبلاً فقط دو بار به آنفیلد رفته است.

یک بار در لیگ قهرمانان 2008/09 بود که لیورپول 4-0 پیروز شد، در حالی‌که دیگری در مرحله گروهی 2014/15 بود و رئال مادرید با نمایش برتر 3-0 در آنفیلد پیروز شد. با این حال و با کنجکاوی، این تنها دوره مسابقات بین 2014 و 2018 بود که آنها قهرمان لیگ قهرمانان نشدند.

این تیم‌ها 7 بار در رقابت‌های رسمی روبرو شده‌اند و لیورپول برنده اولین بازی است در حالی که رئال چهار بازی دیگر را برنده شده است.

اگر مردان زین الدین زیدان بتوانند امشب در یک بازی حذفی مهم پیروز شوند، آنها می‌توانند آنفیلد را به لیست مناطق تسخیر شده خود اضافه کنند. [یکی از ورزشگاه‌های دیگری که نقش عمده‌ای در موفقیت قاره‌ای باشگاه دارند مانند آلیانز آرنا، پارک د پرنس، پارک همپدن یا حتی کمپ نو.]

هواداران در آنفیلد حضور نخواهند داشت، چیزی که لوکا مودریچ آرزو می‌کند چنین نباشد، اما رئال مادرید هنوز می‌داند که لیورپول در گذشته در اروپا چقدر قدرتمند بوده است. حتی اگر تیم یورگن کلوپ در سفرهای خود بهتر از خانه در سال 2021 نبوده باشد اما سرخ‌ها در آخر هفته در آنفیلد مقابل استون ویلا پیروز شدند.

فد والورده بازگشت

هر دو طرف برای این بازی مصدوم دارند، در حالی‌که لیورپول در بیشتر فصل چندین بازیکن‌اش با مشکلات طولانی مدت روبرو بوده و رئال مادرید هنوز دنی کارواخال و ادن هازارد که اغلب مصدوم هستند را در اختیار ندارد. البته سرخیو راموس و رافائل واران هر دو ویروس کرونا دارند، در حالی‌که لوکاس واسکز نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نمی‌تواند به میدان برود.

فد والورده ضربه‌ای که تیرک دروازه بارسا را به لرزه درآورد و این امر بسیار مورد استقبال قرار گرفت زیرا او به زیدان انعطاف می‌بخشد. به زودی خواهیم فهمید که این مرد فرانسوی هنگام تلاش برای تسخیر آنفیلد به چه مواردی می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала