Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موندو: هالند شماره یک بارسا خواهد بود

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
بارسلونا "می‌خواهد ارلینگ هالند را اطمینان دهد که مرد اصلی آنها خواهد بود" و با این کار وی را راضی نماید به نیوکمپ بیاید.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا می‌خواهد ارلینگ هالند را راضی کند تا به نیوکمپ برود. هزینه این کارِ بارسلونا برای خرید ستاره 154 میلیون پوندی بوروسیا دورتموند در تابستان امسال بیشتر از هزینه سال آینده است که بند آزادسازی 68 میلیون پوندی هالند فعال می‌شود.

نشریه "موندو دپورتیوو" گزارش داد که بارسا ترجیح می‌دهد در این پنجره نقل و انتقالات این بازیکن 20 ساله را به خدمت بگیرد اما خوشحال است که اگر این کار از نظر اقتصادی مناسب‌تر باشد، تا سال آینده صبر می‌کند. آنها با گفتن این که هالند بیشتر از رئال می‌تواند نقش مهمی برای آنها ایفا کند، تا با این ایده وی را جذب نموده و خط حمله خود را تقویت نمایند.

صفحه نخست روزنامه موندو امروز چهارشنبه با عنوان "پلان هالند" نشر شده، با این خبر که برخلاف مادرید هالند مرجع تیم خواهد بود و انتظار یک سال دیگر خرید وی را "مقرون به صرفه" می‌کند.

نماینده هالند مینو رایولا و پدرش آلف اینگه اخیراً از رئال و بارسا بازدید کردند که شایعاتی را پیرامون این مهاجم در اسپانیا ایجاد کرد.

این گزارش حاکی از آن است که بارسا مادرید را به عنوان اصلی‌ترین رقیب خود برای جذب هالند می‌داند و مصمم به یک بار شکست دادن رئال است.

خوان لاپورتا رئیس جدید بلوگرانا امیدوار است که با اطمینان از نقش‌اش در پروژه باشگاه، ستاره نارویژی را به سمت نیوکمپ وسوسه کند.

گفته می‌شود که هدف اصلی فلورنتینو پرز رئیس رئال کیلیان امباپه بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و بنابراین هالند باید برای حضور در میانه میدان با او و کریم بنزما رقابت نماید.

در همین حال، بارسا مشتاقانه تأکید دارد که ابتدا فُرصت بازی با لیونل مسی را پیدا می‌کند و پس از جدایی آرجانتینی، مرد اصلی تیم می‌شود.

لاپورتا امیدوار است که این امر بتواند روند بارسا را ​​تحت تأثیر قرار دهد که با وجود مشکلات مالی، بعید به نظر می‌رسد شرایط بهتر از مادرید داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала