Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار تأیید کرد؛ او با پاریسی‌ها تمدید می‌کند

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
نیمار پس از بازی دیشب با بایرن تأیید کرد که می‌خواهد قراردادش را تمدید نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار پس از بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ و صعود تیم‌اش به دور بعد، تأیید کرد که قرارداد خود با پاریسی‌ها را تمدید خواهد کرد.

این بازیکن که قراردادش تا تابستان 2022 اعتبار دارد،  تابستان سال 2022 به پایان خواهد رسید گفت که به خاطر آرامش و راحتی‌اش در پی‌اس‌جی دیگر با تمدید قراردادش مشکلی نخواهد داشت.

او پس از بازی اظهار داشت: "دیگر تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی مشکل نیست. واضح است که اینجا نسبت به قبل خوشحالم و احساس راحتی دارم و فکر می‌کنم که پی‌ا‌س‌جی خانه من است."

نیمار در ادامه به تمجید از تیم‌اش پرداخت و گفت: "برابر تیم بسیار بزرگی بازی کردیم. ما هم تیم بزرگی هستیم و امشب این موضوع را نشان دادیم. ما قهرمانان اروپا را حذف کردیم. با وجود شکست، بسیار خوشحالم. هدف‌مان را حفظ کرده‌ایم و حالا در نیمه نهایی حضور داریم و باید بیشتر پیشرفت کنیم که امیدوار باشیم یک نیمه نهایی خوب داشته باشیم. ما با همدیگر زیاد صحبت می‌کنیم، ما به راستی یک تیم هستیم."

پاریسی‌ها برای بازی امشب بوروسیا دورتموند و منچسترسیتی خواهد بود تا حریف شان در نیمه نهایی مشخص شود.

أهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
صعود پی‌اس‌جی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با طعم انتقام + عکس
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала