تحریم های جدید امریکا علیه روسیه مشکلات زیاد را با خود دارد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه ماریا زاخاروا، در مورد اینکه آیا پس از مذاکرات بین رهبران دو کشور، مشخصات دستورالعمل ها به ادارات روسیه و ایالات متحده آغاز شده است، گفت که سیگنال جناح امریکا "اشتباه بود" "، با توجه به اقدامات فعلی واشنگتن ، که" باعث ایجاد مشکلات "شد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشته است که طی جلسه توجیهی، در پاسخ به سوالی گفت: دستورالعمل های مربوط به بخشهای فدراسیون روسیه و ایالات متحده پس از گفتگو بین رهبران دو کشور و اینکه آیا روند آماده سازی اجلاس سران روسیه و ایالات متحده آغاز شده است.

امریکا علیه روسیه تحریم‌های جدید اعمال کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
امریکا علیه روسیه تحریم‌های جدید اعمال کرد

ایالات متحده روز پنجشنبه تحریم های جدیدی علیه فدراسیون روسیه اعمال کرد که شامل 32 فرد و انجمن است. علاوه بر این، تحریم های جدید مؤسسات مالی ایالات متحده را از خرید اوراق قرضه دولت روسیه در IPO پس از 14 جون منع می کند. واشنگتن همچنین گفت که 10 کارمند سفارت را به روسیه می فرستد.

پیش از این، جو بایدن رئیس جمهور امریكا، در یك گفتگوی تیلفونی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، به وی پیشنهاد كرد كه جلسه شخصی در یك كشور سوم برگزار كند. وزیر امور خارجه امریکا تونی بلینکن توضیح داده گفت که بایدن پیشنهاد کرد که پوتین در هفته های آینده ملاقات کند. به گفته دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه، هیچ کس برای انجام جلسه روسای جمهور عجله نخواهد کرد  نکته اصلی این است که این ابتکار امریكا با امور واقعی ارتباط دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала