Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد 100 میلیونی رئال از لیگ قهرمانان

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید در آستانه به دست آوردن 100 میلیون یورو از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فصل رئال مادرید همچنان با قوت ادامه دارد و این نه تنها برای هواداران آنها خوشحال کننده است بلکه حسابداران باشگاه نیز از این امر خوشحال اند.

با صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - نتیجه‌ای که بسیاری پس از شروع ضعیف این تیم در آغاز فصل پیش بینی نمی‌کردند - اکنون آنها می‌توانند به طور بالقوه تا 100 میلیون یورو از این رقابت درآمد کسب کنند.

رقم خالص مرحله گروهی 56.2 میلیون یورو بود و آنها می‌توانستند 40 میلیون یورو دیگر از طریق پخش تلویزیونی و سایر امورات تجاری درآمد کسب کنند.

رئال مادرید همچنین آخرین تیم اسپانیایی باقی مانده در این رقابت است که سود بیشتری کسب می‌کند اما تا زمانی که تیم قهرمان شناسایی نشود، رقم دقیق مشخص نخواهد شد.

آنچه واضح است این است که این پول با توجه به حُفره بزرگی که به دلیل عدم حضور هواداران در بازی‌ها به وجود آمده، درست در زمان مناسب است.

با توجه به دیدار آینده با چلسی، رئال در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شش بازی در استادیو آلفردو دی استفانو انجام داده و هیچ ورودی نداشته است.

اگر تیم زین الدین زیدان به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند، 15 میلیون یورو درآمد کسب می‌کند، در حالی‌که برنده آن بازی 19 میلیون یورو دیگر به خانه می‌برد.

در سال 2019 بارسلونا از بازی‌ها 117 میلیون یورو بدست آورد، با وجود این‌که تنها به نیمه نهایی رسیده بود.

قهرمان نسخه 2020 - بایرن مونیخ - سال گذشته 83 میلیون یورو درآمد کسب کرد که به دلیل انجام مسابقات کمتر در نتیجه بیماری همه گیر کرونا ویروس این رقم کاهش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала