Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول0 رئال0 ؛ کامبکی در کار نبود؛ مردان زیدان حریف چلسی در نیمه نهایی

© REUTERS / Andrew BoyersSoccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Liverpool's Mohamed Salah looks dejected as he is substituted off due to injury
Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Liverpool's Mohamed Salah looks dejected as he is substituted off due to injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
جدال تیم های لیورپول و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل دو تیم در آنفیلد و در نهایت صعود رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال لیورپول و رئال مادرید از 23:30 به وقت کابل در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه بدون گل مساوی و حذف لیورپول به پایان رسید.

پس از تساوی دو تیم در نیمه اول، تیم کلوپ در نیمه با تغییر در سیستم و ترکیب تیمش قصد نزدیک شدن به دروازه حریف را داشت، اما فرصت سوزی های متعدد این تیم با درخشش خط دفاع و دروازه بان رئال مادرید باعث شد دروازه تیم زیدان بسته بماند.

البته سفید پوشان رئال هم چندین بار توسط بنزما و وینیسیوس دروازه سرخ ها را تهدید کردند، اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نهایت هم رئال مادرید با برد 3 بر 1 در بازی رفت، در مجموع هر دو دیدار پیروز مسابقه شد و با حذف تیم بحران زده لیورپول، حریف تیم چلسی در مرحله نیمه نهایی مسابقات شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала