Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان شایعات؛ نیمار و امباپه در پاریس می‌مانند

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
نیمار و امباپه به این نتیجه رسیده اند که آینده متعلق به پاری سن ‌جرمن است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی شده که دو فوق ستاره این تیم یعنی نیمار و کیلیان امباپه به حضور در پاری‌سن‌جرمن متعهد هستند  و قرارداد این دو نیز طی روزهای آینده تمدید خواهد شد.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
ورزش
انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن است

پس از این که نیمار در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ درخشید و بهترین بازیکن میدان شد، به رسانه‌ها گفته که تمایل دارد قراردادش را تمدید کند.

بر اساس ادعای این نشریه فرانسوی، قرارداد نیمار با باشگاه پاریسی 4 یا 5 ساله نیست بلکه او تا تابستان 2027 یعنی 6 سال دیگر با پاریسی ها تمدید می کند. به این ترتیب و با توجه به این که لیونل مسی هم احتمالاً در بارسلونا خواهد ماند، خبری که روزهای اخیر زیاد در رسانه‌ها مبنی بر همبازی شدن دوباره مسی و نیمار منتشر شده بود، به حقیقت منجر نخواهد شد.

در خصوص مهاجم فرانسوی هم که اخیرا نسبت به تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی بی تفاوت بود و به نظر می رسید خواهان ماجراجویی جدیدی است، اکنون با دومین صعود پیاپی پاریسی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و البته مسجل شدن ماندن نیمار، نسبت به تمدید قرارداد با پاریسی ها تمایل پیدا کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала