Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن دایک باید روی لیورپول متمرکز شود

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
ویرجیل فن دایک ستاره خط دفاعی لیورپول باید یورو 2020 را فراموش کند و روی بازگشت به ترکیب لیورپول متمرکز شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ ویرجیل فن دایک مدافع میانی لیورپول از ماه اکتوبر پس از پارگی  رباط صلیبی قدامی زانوی راست، خیلی از بازی‌های مرسی‌سایدها را از دست داد، با آن‌که روند بهبودی او خوب است اما آنفیلدی‌ها نمی‌خواهند او در مسابقات تابستانی یورو 2020 بازی کند.

به این مدافع گفته شده که بازی در مسابقات قهرمانی اروپا در این تابستان را فراموش کند و در عوض به بازگشت خود در لیورپول تمرکز کند.

فن دایک برای جبران آسیب دیدگی‌اش تحت عمل جراحی موفقانه قرار گرفت و ویدیویی از خود را در ماه مارچ منتشر کرد. اما تاریخ بازگشت این بازیکن 29 ساله هنوز تایید نشده و یورگن کلوپ بارها ابراز تمایل کرده که در یورو 2020 برای هالند بازی نکند.

فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی فاش کرد که اگر فن دایک بتواند آمادگی خود را ثابت کند، این مدافع میانی را برای تیم‌اش انتخاب خواهد کرد: "من با او صحبت کرده‌ام، او به میدان می‌رود. همه نوع عقب نشینی وجود دارد. یک یا دو هفته شکست می‌تواند به این معنی باشد که او نمی‌تواند برای لیورپول بازی کند."

بویر گفت: "خوشحالم که او در مسیر درستی است. خواهیم دید، من به او فشار نمی‌آورم او باید خودش این کار را انجام دهد و باید خودش به آن اطمینان داشته باشد. این انتخاب عمدتا با او است."

کلوپ اکنون یک متحد در کنار خود دارد زیرا او می‌خواهد مانع از بازی فن دایک در تیم ملی هالند قبل از لیورپول شود. با کمال تعجب این متحد از هالند می‌آید، خالد بولاروز ملی پوش سابق هالند، به هموطن خود می‌گوید که روی سرخ‌ها تمرکز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала