Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و بازی دوگانه؛ تمدید با پی‌اس‌جی یا بازگشت به خانۀ قدیم!

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
سرنوشت ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن تاکنون مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تمدید نکردن نیمار با پاری‌سن‌جرمن و متوقف شدن روند تمدید قرارداد وجود داشت، اما با توجه به مصاحبه اخیر نیمار و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، او پاریس را ترجیح می دهد.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
پایان شایعات؛ نیمار و امباپه در پاریس می‌مانند

از طرفی نیمار می‌داند که بهترین پیشنهاد مالی از سوی باشگاه پاریسی خواهد بود و برای حضور در بارسلونا باید حقوق خود را کاهش دهد. این در حالی است که بلوگرانا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، اولویت خرید خود را مهاجم نوک می داند.

در هیمن حال، نشریه اسپانیایی «اسپورت» در چاپ امروز خود روی دیدار منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی برابر پاری‌سن ‌جرمن تمرکز کرد و نوشت:«بازی دوگانه.»

این نشریه کاتالونیایی در ادامه نوشته است، نیمار به تمدید قرارداد خود فکر می کند:«من با پاری‌سن‌جرمن انگار در خانه‌ی خود هستم، شادتر از سابق!» و از طرفی خود را به بارسا ارائه می‌کند تا به نیوکمپ بازگشته و کنار مسی توپ بزند.

در همین حال و طبق ادعای نشریه فرانسوی «اکیپ»، قرارداد نیمار با پاری‌سن‌جرمن 4 یا 5 ساله نیست بلکه او تا تابستان 2027 یعنی 6 سال دیگر با پاریسی ها تمدید می کند. 

نیمار و حقوقش مشکل دیگر در جذب این بازیکن خواهد بود زیرا در حال حاضر سالانه 70 میلیون یورو هزینه دارد. با توجه به ماندن مسی، بارسلونا نمی‌تواند به این مبلغ نزدیک شود.

با عملکرد خوب نیمار در لیگ قهرمانان اروپا انتظار یک دستمزد بالا برای این بازیکن وجود دارد. با در نظر گرفتن همه اینها، یکی از احتمالاتی که می‌تواند برای بارسلونا مفید باشد، جذب نیمار در تابستان 2022 پس از پایان قراردادش است.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала