Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهامات جنجالی پوگبا بر علیه مورینیو

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
پاول پوگبا بازیکن فرانسوی منچستریونایتد در آستانه بازی روز یکشنبه تیم‌اش، اتهامات جنجالی را بر مورینیو وارد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاول پوگبا ستاره خط میانی منچستریونایتد در مورد مدیریت ژوزه مورینیو ابراز نارضایتی کرده و مربی سابق تیم‌اش را متهم کرد که بازیکنان از جمله او را بدون هیچ توضیحی از ترکیب کنار گذاشته است.

پوگبا برای ثبت رکورد جهانی پس از انتصاب 2016 مورینیو در اولدترافورد، بسیار مهم بود زیرا مربی پرتگالی در اولین فصل هدایت‌اش یونایتد را به جام لیگ و شکوه لیگ اروپا رساند اما رابطه مورینیو با برخی از بازیکنان‌اش پس از فصل دُوم بدون جام و شروع ضعیف رقابت‌های 2018/19 وخیم‌تر شد.

آقای خاص پس از سه ماه که سُکان هدایت به اوله گونر سولسشر واگذار نمود، از اولدترافورد اخراج گردید.

پوگبا در مصاحبه‌ای اختصاصی با اسکای اسپورت قبل از دیدار یکشنبه منچستریونایتد با بُرنلی گفت: "آنچه که من اکنون با اوله دارم متفاوت است، او در برابر بازیکنان قرار نمی‌گیرد و برخلاف بازیکنان نمی‌رود. شاید اوله آنها را انتخاب نكند اما اینطور نیست كه او آنها را كنار بگذارد مثل اینكه دیگر وجود نداشته باشند، این تفاوت مورینیو و اوله است."

پوگبا افزود: "یک بار من رابطه خوبی با مورینیو داشتم همه این را دیدند و روز بعد شما نمی‌دانید چه اتفاقی افتاده است. این چیز عجیبی است که من با مورینیو داشتم و نمی‌توانم برای شما توضیح دهم زیرا حتی من نمی‌دانم."

پوگبا تنها بازیکنی نبوده که مورینیو را کنار گذاشته بود، بلکه لوک شاو دیگر بازیکنی بود که سرمربی سابق یونایتد او را فاقد هوش فوتبالی خوانده و از جمع بازیکنان اصلی خارج کرده بود.

شاو قبلا گفته بود مورینیو در تلاش برای بهبود عملکردش حق داشت که از او انتقاد کند اما مدافع چپ اخیراً اعتراف کرد که این "دوران بسیار سخت" در حرفه او بود.

با این حال از زمان انتصاب سولسشر، لوک شاو شکوفا شد و پس از سه سال غیبت بار دیگر به تیم اصلی انگلستان برگشت و پوگبا معتقد است که سرمربی فعلی یونایتد نقش مهمی در کمک به جلوه دادن خصوصیات هم تیمی‌اش داشته است.

پوگبا توضیح داد: "شاید [روش‌های سولسشر مؤثر باشد] زیرا او کمی به مردم نزدیك‌تر است. هر مربی روش خود را برای مربیگری و برخورد با بازیکنان دارد و شما به عنوان یک بازیکن باید خود را سازگار کنید. گاهی اوقات به شما مناسب نیست و گاهی اوقات نیز مناسب است. اوله خیلی به لوک کمک کرده، فصل سختی با لوک و مورینیو بود و او ثابت کرد که از کیفیتی که همیشه داشته و اعتماد مدیر را دارد."

اظهارات پوگبا پس از انتقام یونایتد از شکست تحقیرآمیز 6-1 اکتوبر مقابل اسپورز مورینیو با پیروزی 3-1 در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور در روز یکشنبه بود. مورینیو پس از انتقاد سرمربی یونایتد از دخالت سون در گشودن جنجالی ادینسون کاوانی، در یک تبادل داغ به  سولسشر واکنش نشان داد.

پوگبا به همان اندازه از تلاش مورینیو برای دور نگه داشتن از عملکرد تاتنهام بدبین بود و افزود: "من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، مطمئن هستم مورینیو چیزی را گفته که باعث می‌شود مردم صحبت کنند، این همان کاری است که او انجام می‌دهد. ما به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم، اوله آن را می‌داند و از آن لحظه لذت بردیم زیرا ما مورینیو را می‌شناسیم و می‌دانیم که او چه چیزی را دوست دارد. ما به این [جنگ کلمات] نیازی نداریم، ما فقط روی خودمان تمرکز می‌کنیم. ما در این بازی برنده شدیم، او بازی را باخت و نمی‌خواهد در مورد بازی صحبت کند، او می‌خواهد در مورد پدر کسی صحبت کند، این همان کاری است که او انجام می‌دهد. همه او را می‌شناسند، این مورینیو است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала