Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون منتظر 50 میلیون برای مویز کین

© REUTERS / Tolga Bozogluمویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG
مویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
گفته می‌شود که باشگاه اورتون منتظر پیشنهاد در حدود 50 میلیون یورو است تا مویز کین را رها کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون دروازه جدایی را بر روی مویز کین مهاجم‌ قرضی‌اش در پی‌اس‌جی را نمی‌بندد اما همانطور که تلگراف گزارش داده، او هشدار می‌دهد که PSG باید هزینه این بازیکن را بپردازد.

آینده مویز کین بیش از هر زمان دیگری نامشخص است. مُهاجم ایتالیایی که در اکتوبر سال 2020 توسط اورتون به پی‌اس‌جی قرض داده شد، یک تجدید حیات واقعی را در پایتخت فرانسه تجربه کرده است. او در اورتون کمتر بازی به‌ دست می‌آورد اما وی در پاریس اعتماد به نفس خود را دوباره کسب کرده است. از زمان ورود به فرانسه، وی 16 گل در 33 مسابقه (در همه رقابت‌ها) زده است.

در سمت دیگر اورتون هنوز مویز کین را فراموش نکرده و عملکرد وی را با دقت دنبال می‌کند زیرا کارلو آنچلوتی مربی باشگاه انگلیسی بی تفاوت نبوده و گفت که مویز کین بخشی از برنامه‌های او برای فصل آینده است، در حالی‌که از پی‌اس‌جی خواستار پیشنهاد قابل توجه شد.

کارلو آنچلوتی و اورتون که در تابستان 2019 مویز کین را در برابر چک 27.5 میلیون یورویی از یووه به خدمت گرفتند، منتظر یک پیشنهاد حدود 50 میلیون یورویی هستند.

آیا PSG آماده پرداخت این قیمت خواهد بود؟

هنوز هم فصل ستاره ایتالیایی یک لطف برای تافی‌ها محسوب می‌شود آنها می‌توانند با بازیکنی که اکثر نیمکت نشین بود، فصل بعد خط حمله خود را به خوبی تقویت کنند.

جنوری گذشته، کارلو آنچلوتی به Sky Sports گفت: "اگر بازیکن بخواهد برگردد ما از داشتن او خوشحال خواهیم شد، اگر این بازیکن می‌خواهد در پاری‌سن‌ژرمن بماند باید با پاریس صحبت کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала