Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت ستاره همیشه مصدوم زیدان به تمرینات + عکس

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
ادن هازارد مهاجم بلجیمی رئال مادرید، بالاخره از مصدومیت به صورت کامل رهایی یافت و در تمرینات حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد بلجیمی، از زمان پیوستنش به رئال مادرید شرایط فیزیکی خوبی را پشت سر نگذاشته و بسیاری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

او آخرین بار در دیدار مقابل الچه مصدوم شد و باز هم در جدال‌های مهم چون دیدار رفت‌وبرگشت برابر لیورپول و ال‌کلاسیکو را از دست داد و نتوانست برای رئال مادرید به میدان برود. البته کهکشانی‌ها توانستند در جدال‌های حساس و حیاتی بدون حضور او به برتری دست یابند و همچنان مدعی قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باقی بمانند.

 این بازیکن که تمرینات انفرادی را از چندی  قبل آغاز کرده بود، بالاخره به آمادگی کامل دست پیدا کرد و امروز به صورت کامل و بدون مشکل در تمرینات گروهی شرکت کرد.

بازگشت این بازیکن قطعاً خبری خوبی برای رئالی‌ها خواهد بود زیرا شرایط برای رئال مادرید دشوار شده و این تیم دیدارهای بسیار دشواری در پیش دارد.

رئال مادرید 8 دیدار در رقابت‌های لالیگا دارد که همه همچون فینال مهم اند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز دو دیدار مهم برابر چلسی در دور نیمه نهایی دارند.

بدون شک اگر هازارد آماده باشد و بدرخشد، می‌تواند در این دیدارها به رئال مادرید کمک زیادی کند و ثابت سازد که خرید او از سوی مدافع عنوان قهرمانی لالیگا اشتباه نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала