Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن: این‌بار بازی به 120 دقیقه نمی‌کشد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا Russia World Cup Germany Arrival
مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا  Russia World Cup Germany Arrival - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
دروازه‌بان بارسلونا قبل از مصاف با اتلتیک بیلبائو در فینال رقابت‌های جام حذفی، مدعی شد که شکست خوردن در فینال بسیار ناراحت کننده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در این فصل بنا بر دلایل متعدد درخشش چندانی نداشته و از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در لالیگا نیز شانس چندانی برای قهرمانی ندارد.

این تیم که چندی قبل در فینال رقابت‌های سوپر کاپ اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو شکست خورده بود، فردا شب در ورزشگاه کارتوخای سویا، در فینال کوپا دل‌ری بار دیگر به مصاف این تیم می‌رود و ضمن فرصت گرفتن انتقام از این تیم باسکی، می‌تواند این فصل را حد اقل با یک جام به پایان برساند.

در آستانۀ این دیدار مهم، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بلوگرانا، در نشست خبری این دیدار مدعی شد که شکست در فینال بسیار ناراحت کننده است.

او در مورد این دیدار به خبرنگاران گفت:" ما همانند همیشه آماده میشویم تا به زمین بازی برویم و پیروز شویم، برای پیروزی دراین بازی بسیار هیجان زده هستیم. این یک فینال است و ما این بازی را از سایر بازی ها در لیگ مستقل میدانیم. اگر پیروز شویم احساس خوبی داریم و اگر شکست بخوریم حس بدی پیدا خواهیم کرد".

او در ادامه افزود:" این یک فرصت خوب برای کسب جام است، واضح است که بازی چندماه قبل را به یاد داریم و امیدوارم که پیروزی بار دیگر برای ما اتفاق بیفتد. این بازی دیگر به دقیقه 120 کشیده نخواهد شد، ما آماده ایم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала