Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حراج کفش‌های رکورد شکن مسی برای کمک خیریه

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
کفش‌های رکورد شکن لیونل مسی کاپیتان بارسلونا برای کمک خیریه به حراج می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک؛ کفش‌هایی که لیونل مسی با آن 644 گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند و رکورد دار گل‌زنی برای یک باشگاه شد، به منظور جمع آوری پول برای امور خیریه به حراج گذاشته شده است.

در ابتدا مسی کفش‌ها را به Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) اهدا کرده بود اما از آن زمان آنها تصمیم گرفتند با کمک هزینه‌های حاصل به پروژه هنر و بهداشت بیمارستان Vall Hebron University در بارسلون، آنها را به حراج بگذارند.

مسی در مورد حراج گفت: "دستیابی به رکورد 644 گل برای یک باشگاه بسیار خوشحالم کرد. اما مهمترین چیز این است که بتوانم به همه بچه‌هایی که برای سلامتی خود می‌جنگند چیزی پس بدهم. ما امیدواریم که این حراج بتواند واقعاً آگاهی در مورد این ابتکار عالی را افزایش دهد و من می‌خواهم از همه بخاطر حمایت از هدفی که برای من مهم است تشکر کنم."

رئال وایادولید حریف مسی بود که وی در دقیقه 65 در 22 دسامبر سال 2020، 644مین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند و از 643 گل پله که برای سانتوس به ثمر رسانده بود، پیشی گرفت.

کفش‌های Adidas Nemeziz Messi 19.1 هر دو توسط خود مسی امضا شده‌اند و از آنتونیلا روکوزو (همسر مسی) و تاریخ تولد "تیاگو، ماتئو و سیرو" (سه پسر مسی) در آن نوشته شده است.

انتظار می‌رود از این فروش مبلغی بین 60.000 تا 80.000 یورو دریافت شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала