Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرکت جالب لاکازات در مقابل بازیکنان اسلاویا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
الکساندر لاکازت   Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
الکساندر لاکازات به خاطر مقابله با نژادپرستی، دیشب در برابر اسلاویا پراگ درست در مقابل بازیکنان حریف زانو زد.

به گزارش اسپوتنیک؛ الکساندر لاکازت کاپیتان آرسنال هنگام ایستادن بازیکنان اسلاویا پراگ در برابر نژادپرستی قبل از بازی با آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، مستقیماً مقابل بازیکنان بازیکنان حریف زانو زد.

او البته اطمینان حاصل کرد که حرکت وی قبل از شروع بازی توسط کل اسلاویا دیده می‌شود.

این مسابقه اولین مسابقه‌ای است که پس از محرومیت اوندر کودلا از اسلاویا توسط یوفا به دلیل مقصر شناخته شدن به توهین نژادی، گلن کامارا هافبک رنجرز در یک مسابقه لیگ اروپا در ماه گذشته اتفاق می‌افتاد اگرچه کامارا نیز به دلیل "تعرض به دیگری" به مدت سه مسابقه محروم شد."

در بیانیه یوفا آمده که آنها تصمیم گرفتند "به دلیل رفتارهای نژادپرستانه آندره کودلا بازیکن اسلاویا، 10 مسابقه بعدی باشگاه‌های یوفا را تعلیق خواهد بود."

کامارا گفت که كودلا هنگام مسابقه در یک 16 شانزدهم در ایبروكس كه اسلاویا برنده شد، او را "میمون ******" صدا كرد. بعد از مسابقه کامارا به ITV گفت: "[كودلا] آمد و گفت ... شما میمون هستید، شما میمون ****** هستید و می‌دانید كه هستید." از آنجا من واکنش نشان دادم و گفتم "او نژادپرست است. از آنجا احساسات زیادی در ذهنم رد می‌شد. عصبانی، ناراحت و احساس حقارت کردم. همه خانواده، دوستان، هوادارانم، هرکسی که تماشا می‌کند احساس می کردم پسر کوچکی هستم. من نمی‌دانستم چطور باید صادقانه بگویم در نقطه‌ای بودم که خیلی عصبانی شده بودم و چشمانم اشک بود. من احساس نمی‌کنم که خدا می‌داند چه مدت است، واقعاً احساس عجیبی بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала