Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوشِ رییس بارسا در مورد تمدید قرارداد با مسی

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا، روند مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی را خوب توصیف کرد و مدعی شد که نخستین بسته پیشنهادی باشگاه به کاپیتان فرستاده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، قطعا خبر تمدید قرارداد لیونل مسی، برای هواداران بارسا بهترین خبر ممکن است زیرا این بازیکن تا پایان فصل با بلوگرانا قرارداد دارد و اگر تمدید نکند، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شود.

هواداران بارسلونا که با روی کار آمدن لاپورتا به ماندن مسی بسیار امیدوار شده اند، امروز خبر خوبی از سوی رییس جدید دریافت کردند و او مدعی شد که مذاکرات با مسی پیشرفت خوبی داشته است.

لاپورتا که امروز کاروان بارسا را برای سفر به سویا جهت حضور در دیدار نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری همراهی می‌کرد، در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد آینده مسی گفت:" مذاکرات تمدید با مسی به خوبی و در مسیر درستی پیش می رود".

این در حالی‌ست که اخیراً نشریه‌های کاتالونیایی از رضایت مسی در بارسلونا خبر داده بودند و مدعی بودند که این بازیکن به ماندن در نیوکمپ می‌اندیشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала