Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشبینی پوچتینو به ماندن نیمار و امباپه در پی‌اس‌جی

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن اطمینان دارد که نیمار جونیور و کیلیان امباپه همچنان فصل آینده در این تیم توپ خواهند زد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد نیمار جونیور و کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تا پایان سال 2022، اعتبار دارد و این باشگاه مایل است تا قراردادهای این دو فوق ستاره را تمدید کند.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
نقشۀ پوچتینو برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس

در حالی که پیشرفت زیادی در مذاکرات سران پاریسن‌جرمن با نیمار وجود دارد، اما نمی توان همین حرف را در مورد امباپه زد و این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد.

در همین حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن خوشبین است که نیمار جونیور و کیلیان امباپه همچنان فصل آینده در این تیم توپ خواهند زد.

پوچتینو در گفتگو با برنامه ال لارگوئروِی کادنا سر، درمورد آینده دو بازیکنش گفت:"هدف حفظ بهترین بازیکنان است. این باشگاه می‌خواهد لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند و هدف این باشگاه حفظ نیمار و کیلیان است تا آنها سال‌ها بمانند. من به ماندن هر دو به یک اندازه خوش‌بین هستم. در سه ماه، ما رابطه بسیار خوبی برقرار کرده‌ایم. هر دو بازیکن به باشگاه بسیار متعهد هستند. هر تیمی دوست دارد آن‌ها را در ترکیب خود داشته باشد. من خوش‌بین هستم که آن‌ها می مانند".

پوچتینو در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که این روزها شایعات زیادی در اطراف هر دو بازیکن می‌چرخد و برخی‌ها معتقد اند که نیمار راهی بارسلونا و امباپه راهی رئال مادرید خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала