سفارش وزارت خارجه روسيه به سفير امریکا براى بازگشت به واشنگتن

© Sputnik / Viktor Tolochkoسفارش وزارت خارجه روسيه به سفير امریکا براى بازگشت به واشنگتن
سفارش وزارت خارجه روسيه به سفير امریکا براى بازگشت به واشنگتن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای درباره اقدامات تلافی جویانه در پیوند با اقدامات خصمانه ایالات متحده گفت، كه سفیران روسیه و امریکا در واشنگتن و مسكو باید در پایتخت خود باشند تا اوضاع را تجزیه و تحلیل كنند و رایزنی كنند.
فدراسیون روسیه ورود هشت شهروند ایالات متحده امریکا را به این کشور ممنوع کرد.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
روسیه ورود هشت مقام امریکایی را ممنوع کرد

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه ای وزارت امور خارجه روسیه آمده است: "بدیهی است که وضعیت فوق العاده پرتنش کنونی به معنای نیاز عینی سفیران هر دو کشور ما به پایتخت های خود برای تجزیه و تحلیل وضعیت و مشاوره است".
اوایل روز جمعه، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، که یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه، در دیدار با جان سالیوان سفیر ایالات متحده در روسیه، به او سفارش کرد، که به واشنگتن برود و در آنجا رایزنی های جدی و دقیق انجام دهد.
یادآوری می کنیم، که پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور امریکا در مصاحبه با ABC News گفت، که رئیس جمهور روسیه برای ادعای مداخله در انتخابات امریکا باید «پرداخت» خواهد کرد و افزود بر آن زمانی که جو بایدن در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفت، آیا پوتین از دید شما قاتل است؟ او گفت بلی. روسیه اناتولی انتونوف سفیر خود را از ایالات متحده در ماه مارچ به مسکو خواست تا تجزیه و تحلیل آنچه باید انجام دهد و به کجا در متن پیوندهای ایالات متحده حرکت کند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала