روسیه ورود هشت مقام امریکایی را ممنوع کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر فدراسیون روسیه ورود هشت شهروند ایالات متحده امریکا را به این کشور ممنوع کرد. 
فدراسیون روسیه ورود هشت شهروند ایالات متحده امریکا را به این کشور ممنوع کرد.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
فدراسیون روسیه ورود هشت شهروند ایالات متحده امریکا را به این کشور ممنوع کرد. 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه نوشت، که فدراسیون روسیه ورود هشت شهروند ایالات متحده امریکا از آن میان دادستان کل دادگستری، وزیر امور داخله و مدیر استخبارات ملی این کشور را در روسیه ممنوع اعلام می کند. 

در بیانیه ای وزارت امور خارجه روسیه چنین نگاشته شده است : "در پاسخ به تحریم های اعمال شده توسط دولت ایالات متحده در 2 مارچ سال روان در برابر مقام های روسی، ورود به فدراسیون روسیه برای مقام های عالی رتبه کنونی و پیشین امریکایی و چهره های دخیل در اجرای ضد روسی بسته شده است. که از این قرار است: مریک گارلند دادستان کل ایالات متحده؛ مایکل کارواخال مدیر دفتر زندانهای فدرال ایالات متحده؛ الخاندرو مالوركاس وزیر امنیت داخلی امریکا؛ سوزان رایس مشاور سیاست داخلی رئیس جمهور ایالات متحده، سفیر پیشین سازمان ملل و دستیار امنیت ملی،کریستوفر ری رئیس اف بی آی، آوریل هاینیس مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده، است". 

افرون بر این، ورودی برای دستیار پیشین رئیس جمهور ایالات متحده در امور امنیت ملی و نماینده دائمی در سازمان ملل جان بولتون و رابرت ولسی مدیر سابق سیا بسته است.

این وزارت افزوده است، که "با در نظر گرفتن ماهیت بی پیشینه ای عوارض ناشی واشنگتن در پیوندهای روسیه و امریکا، تصمیم بر این شد که از روش معمول «عدم برجسته سازی» اقدامات متقابل طرف روسی کار گرفته شود".

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала