Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: برای قهرمانی وارد میدان می‌شویم، بارسا پیشرفت خوبی داشته

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با بیلبائو حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، فردا شب در فینال رقابت‌های جام حذفی(کوپا دل‌ری)، در ورزشگاه کارتوخای سویا، به مصاف هم خواهند رفت تا چهره قهرمان این فصل رقابت‌های مشخص شود.

مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا  Russia World Cup Germany Arrival - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
تراشتگن: این‌بار بازی به 120 دقیقه نمی‌کشد

رونالدو کومان سرمربی بارسلونا، دقایقی قبل در نشست خبری این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" ما دو تیمی هستیم که برای رسیدن به فینال خیلی سختی کشیدیم . ما می‌دانیم که آن‌ها تیم بسیار رقابتی هستند و این چهارمین تقابل ما با آن‌ها در این فصل است. ما در 2 بازی لالیگا برابر بیلبائو پیروز شدیم و در سوپرجام باختیم . نتایج عادلانه‌ای بود . باید با توپ و بدون توپ خوب باشیم . فکر می‌کنم این چیزی است که در دو بازی اخیر نداشتیم و در بازی بدون توپ خوب نبودیم".
کومان در مورد اهمیت این دیدار گفت:"  کسب یک جام در این فصل چیز خوبی است. در جنوری با از دست دادن سوپرجام وضعیت تیم بدتر شد. ما پیشرفت کردیم. 19 بازی بدون باخت در رقابت‌های لالیگا داشتیم. هرگز به اینکه برد و باخت به آینده‌ام مربوط شود فکر نمی‌کنم ".
سرمربی بارسا در مورد مسی نیز اظهار نظر کرد و گفت:" بی‌انگیزگی و یا چنین چیزی را نمی‌بینم زیرا او یک فرد حرفه‌ای است که در همه چیز در بالاترین سطح است. او می‌داند چطور برای مسابقات مهم آماده شود  ".

وی در مورد حضور پیکه در این دیدار گفت:" او با 3 جلسه تمرین به الکلاسیکو رسید و اکنون خیلی بهتر است. بدون مشکل تمرین کرده و می‌تواند فردا بازی کند" .
کومان در آخر در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد و اظهار داشت:" عجیب است که باید به چنین سوالاتی پاسخ دهم. ما 19 بازی متوالی نباختیم و حالا باید به سوالاتی درباره آینده‌ام پاسخ دهم. باید این را قبول کنم اما موافق نیستم اما من یکسال دیگر قرارداد دارم. قبل از بازی می‌دانم که اگر برنده شویم چه می‌شود و اگر ببازیم چه اتفاقی میافتد. عجیب است اما این شغل من است و باید با این فشار کنار بیایم و آن را میپذرم. می‌دانم چطور از پس این مساله بر بیایم ".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала