Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقق رویای هازارد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
رویای ادن هازارد در پیام خداحافظی احساسی‌اش با هواداران چلسی سرانجام هنگامی که آبی‌ها با رئال مادرید روبرو می‌شوند، تحقق می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد آرزوی ادن هازارد برای دیدار مجدد چلسی با مقابل شدن آبی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید محقق شود.

ستاره بلجیمی پس از جدایی در سال 2019 از چلسی، خداحافظی احساسی داشت. هازارد در فینال لیگ اروپا برابر آرسنال دو گل به ثمر رساند و یک گل دیگر نیز خلق کرد تا بتوان به حضور هفت ساله‌اش همچنان افسانه‌ای دیگر را در استمفوردبریج خلق نماید.

هازارد در آن زمان در یک پیام احساسی به طرفداران شیران لندن که به مدت طولانی او را نماد تیم شان می‌دانستند، نوشت: "یک چیز برای من همیشه روشن بود، هر لحظه را در چلسی دوست داشتم و حتی یک بار هم فکر جدایی نکردم و همچنین نمی‌خواستم به باشگاه دیگری بروم. چلسی و به خصوص هواداران چلسی همیشه برای من خاص خواهند بود و فصل آینده ابتدا به دنبال نتایج شما خواهم بود. امیدوارم که در لیگ قهرمانان فصل آینده و هر فصل برابر یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم دوباره دیدار کنیم."

از زمان حضور هازارد با 88 میلیون پوند به برنابئو، اوضاع خیلی خوب نبوده زیرا این بازیکن 30 ساله به دلیل مشکلات دردناک مچ پا دچار مصدومیت شده و قبلا اعتراف کرده بود که تا قبل از فصل دچار اضافه وزن شده است. هازارد در 36 حضورش در همه رقابت‌ها برای رئال فقط چهار گل و هفت پاس گل داده است.

View this post on Instagram

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10)

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از این بود که وی قرار بود به بازی دیشب رئال مقابل لیورپول برگردد ام این اتفاق نیفتاد.

مادرید به لطف دبل وینیسیوس جونیور در بازی اول در مجموعه تمرینات والدبباس، نتیجه 3-1 را به دست آورد اما هازارد در هر دو بازی موفق به حضور نشد.

هازارد در این فصل 14 بازی انجام داده اما همانطور که در تمرینات بازگشته و برای تقابل با تیم قدیمی‌اش در حال افزایش آمادگی است. این بازی‌ساز آخرین بار در تاریخ 13 مارچ قبل از تحمل آخرین مصدومیت در زمین بازی دیده شد.

شاگردان زین الدین زیدان قبل از این‌که سه شنبه، 27 اپریل میزبان آبی‌ها باشند، در بازی‌های لیگ برابر ختافه، کادیز و رئال بتیس قرار می‌گیرند و سپس در 5 می به لندن می‌روند تا دیدار برگشت را انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала