مفادشان که ختم شد، در نیم راه تنها می‌گذارند

© Photo / facebook accont of argمفادشان که ختم شد، در نیم راه تنها می‌گذارند
مفادشان که ختم شد، در نیم راه تنها می‌گذارند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
کاربران صفحات اجتماعی در افغانستان به آمدن بلینکن و خروج نیروهای خارجی از افغانستان واکنش نشان داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونی بلنکین، وزیر خارجه ایالات متحده امریکا، پیش از چاشت روز گذشته در راس یک هیئت بلندپایه دولتی به کابل آمد و با رئیس جمهور افغانستان، رئیس شورای مصالحه ملی و شماری از چهره‌های سیاسی دیگر افغانستان دیدار و درباره گفتگوهای صلح و روند خروج نیروهای خارجی از افغانستان گفتگو کرد.
دراین زمان، برخی از شهروندان افغانستان به آمدن وزیر خارجه افغانستان واکنش نشان داده اند.
آرش در برگه توییتر خود نوشته است: شرم بر بایدن با این سیاست های کثیفش، هم اکنون که وحوش طالبان و وحوش خامنه ای خائن مشغول بر هم زدن آرامش و صلح در افغانستان هستند و حکومت افغانستان توان کنترل وحوش اسلام را ندارد.


عبیدی نیز درواکنش به آمدن او گفته است: این ها همه کفار یک نوعه است مفاد شان کی ختم شد در مابین راه تنها میمانیت. هیچ وقت کافر دوست مسلمان نمیشود.


آصف ترکمنی کاربر دیگر نیز با نشر ویدیویی از دیدار بلینکن با عبدلله عبدالله گفته بود: امریکا هیچ وخت صلح را در افغانستان نمیخواهد خودی افغان‌ها باید صلح بیارد بزرگ‌ترین خیانت را غنی در افغانستان کرد نفاق و تعصب را در بین افغان‌ها انداخت.


در همین حال، ناهید فرید نماینده مردم در مجلس نمایندگان، نیز با بلینکن دیدار کرده و نوشته است: "ملاقات با وزیر خارجه ایالات متحده امریکا و برجسته ساختن ابعاد نگران کننده خروج زودهنگام نیروهای ناتو قبل از رسیدن به یک تفاهم قناعت بخش در مذاکرات با طالبان.


انتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحدۀ امریکا ضمن قدردانی از قربانی های نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، گفت که خروج نیروهای ما از افغانستان به معنی تضعیف مناسبات استراتیژیک میان دو کشور نخواهد بود و ایالات متحدۀ امریکا به تعهدات خویش با دولت و مردم افغانستان پابند است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала