Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد 2 گرانادا 0؛ صعود شیاطین سرخ به نیمه نهایی لیگ اروپا

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با شکست دادن گرانادا، جواز حضور در نیمه نهایی را گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب و در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف گرانادا رفت و سرانجام به برتری 2-0 رسید.

در این دیدار تنها شش دقیقه زمان برد تا میزبان گل‌زنی کند جایی که ادینسون کاوانی توپ دریافتی از پوگبا را با یک ضربه والی تماشایی، وارد دروازه حریف اسپانیایی کرد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه‌های بازی پابرجا ماند تا این‌که تا اینکه خسوس وایخو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و برتری یونایتد دو برابر شد. البته این گل هم روی ارسال الکس تلس بود که رقم خورد و نتیجه کار 2-0 گردید.

منچستریونایتد با صعود به نیمه نهایی باید با آاس رُم روبرو شود. جالوروسی با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار مقابل آژاکس، جواز صعود در این مرحله را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала