Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موضع قاطع رئال؛ این ۴ بازیکن فروشی نیست

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید نمی‌خواهد که برای به دست آوردن پول انتقال هالند یا امباپه، مارتین اودگارد را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید برای دریافت پول کلان برای تامین بودجه خری ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه دوست ندارد مارتین اودگارد ره قربانی کند.

آرسنال امیدوار بود که قرارداد اودگارد را در تابستان امسال دائمی سازد اما مارکا ادعا می‌کند که این هافبک یکی از "دست نخورده‌ها" در مادرید است و فروخته نخواهد شد.

مادرید می‌خواهد در این تابستان از شر هرگونه مهره سوخته خلاص شود و در تلاش برای جمع آوری سرمایه برای اهداف بلند مدت چون امباپه و هالند است، اما اودگارد، رودریگو، وینیسیوس جونیور و والورده چهار بازیکنی هستند که به هیچ پیشنهادات برای آنها گوش نمی‌دهند.

این ضربه بزرگی برای آرسنال خواهد بود، خوشبینی او در مورد جذب اودگارد با گزارش‌هایی در اوایل ماه گذشته مبنی بر اینکه ستاره نارویژی ممکن است یکی از بازیکنانی باشد که قربانی می‌شود تا باشگاه بتواند برنامه ‌های نقل و انتقالات خود را انجام دهد.

با این حال، مادرید لیستی از بازیکنانی که قصد فروش خود را تهیه کرده که شامل گرت بیل، ایسکو و مارسلو است.

همچنین انتظار می‌رود بازیکنان حاشیه چون آلوارو اودریوزولا، ماریانو دیاز و لوکا یوویچ به سایر باشگاه‌ها پیشنهاد شوند.

اودگارد پس از این‌كه در این دوره دوباره به طور قرضی به زمین فرستاده شد، بهترین روابط را با زین الدین زیدان سرمربی فعلی ندارد اما مادرید نمی‌خواهد كه این بازیکن 22 ساله برود زیرا او "قطعه اصلی" باشگاه در آینده است.

ملی پوش نارویژی همچنین توجه چندین باشگاه دیگر در سراسر اروپا را به خود جلب کرده بود زیرا عملکرد خوبی برای آرسنال داشته و از 13 بازی خود دو بار برای آنها گلزنی کرده است.

بازیکن دیگری که مادرید برای آینده خود حیاتی می‌داند وینیسیوس است و تابستان امسال هرگونه پیشنهاد برای برزیلی را رد می‌کند زیرا در حال حاضر تعدادی از باشگاه‌ها ابراز علاقه کرده‌اند.

وینیسیوس نقش مهمی در کمک به مادرید داشت تا لیورپول را برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه جاری پشت سر بگذارد.

غول لالیگا همچنین تلاش برای جذب بازیکنان ستاره تیبو کورتوا، کاسمیرو، تونی کروس و کریم بنزما را رد می‌نماید.

شرایط سرخیو راموس و لوکاس وازکز با هر دو قراردادشان در تابستان و طولانی شدن مذاکرات پیچیده است.

هر دو درآمد بالایی دارند و درآمد آنها به مادرید کمک می‌کند تا صورتحساب دستمزد خود را پایین بیاورد اما این باشگاه علاقه مند به حفظ آنها است و امیدوار است که قبل از تابستان به توافق برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала