Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

په‌په بر خلاف شایعات؛ رونالدو در یوونتوس خوشحال است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و په په
رونالدو و په په - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
په‌په مدافع پرتگالی پورتو، مدعی‌ست که کریستیانو رونالدو در یوونتوس خوشحال است و از او می‌خواهد که برای چند فصل دیگر در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در دو فصلی آخر که در تیم یووه بازی کرده است، درخشش خوبی داشته و به دو عنوان قهرمانی دست یافته اما تیمش در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
ورزش
رونالدو به پی اس جی میرود؟

همین موضوع سبب شده تا برخی‌ها از نارضایتی او در این تیم خبر بدهند و ادعاهایی نیز وجود دارد که در پایان فصل این تیم ایتالیایی را ترک خواهد کرد.

پ‌په مدافع باتجربه و پرتگالی پورتو که مدت زیادی را در کنار رونالدو در تیم ملی و رئال مادرید بازی کرده است، برخلاف شایعات صحبت کرده و مدعی‌ست هموطنش در تورین خوشحال است.

او در این مورد گفت:" فکر می کنم او در تورین خوشحال و راضی است، آقای گل سری آ است، کسانی که از او انتقاد می کنند نمی دانند که چقدر سخت است هر سال بیش از 30 گل بزنی. کارهایی که از کریستیانو بر می آید خارق العاده است و من امیدوارم او تا سالها آنجا بماند و لذت و سرخوشی را به عاشقان فوتبال پیشکش کند و نماینده خیلی خوبی برای پرتغال باشد، همانطور که همیشه چنین کرده است".

این در حالی‌ست که رونالدو اخیراً پیراهن یوونتوس را به زمین زد و تا جایی نارضایتی خود را عملاً نشان داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала