Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه شگفتی در مونته کارلو؛ سلطان زمین خاکی هم حذف شد

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
رافائل نادال هم همانند نواک جوکوویچ از رقابت های تنیس مسترز مونته کارلو کنار رفت.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین دیدار دور یک چهارم نهایی رقابت های تنیس مونته کارلو فرانسه، رافائل نادال و آندری روبلف به مصاف هم رفتند که این دیدار در عین ناباوری با برتری تنیس باز روس و شکست نادال سلطان بازی های تنیس در زمین خاکی به پایان رسید.

روبلف نفر هشتم دنیای تنیس در حالی که ست اول را با حساب 6 بر 2 برده بود، در ست دوم با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد، اما در سه پایانی نتیجه ست اول را مقابل نادال اسپانیایی رقم زد و با شکست این تنیس باز جواز حضور در نیمه نهایی رقابت را به دست آورد.

نادال در حالی حذف شد که سابقه 11 قهرمانی در این مسابقات را دارد و کمتر کسی توانایی شکست او در رقابت های تنیس روی زمین خاکی را داشته است.

نادال پس از حذف از این رقابت ها در صفحه رسمی اش با انتشار این عکس نوشت:

مونت کارلو، تشکر بابت همه چیز! 🙏 🙏

من امروز به یک بازیکن عالی باختم 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

هیچ بهانه ای نمی آورم، من خوب بازی نکردم و او از من بهتر بود.

حالا برمیگردم سر وظیفه ام!!!!

پیش از این نیز در مرحله قبل، نواک جوکوویچ صرب نفر اول دنیای تنیس مقابل دنیس اوانس بریتانیایی شکست خورد و از رقابت ها کنار رفت.

خلاصه بازی نادال و روبلف

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала