Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ فلیک در پایان فصل سرمربی مانشافت می‌شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
هانسی فلیک به یکی از شبکه‌های آلمانی گفته است که در پایان فصل از هدایت بایرن استعفأ خواهد داد و سرمربی تیم ملی آلمان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه یواخیم لو اعلام کرد که پس از رقابت‌های یورو 2020 که تابستان امسال برگزار می‌شود، یک سال زودتر از پایان قرارداد فعلی‌اش به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان پایان خواهد داد، رایزنی‌ها در خصوص جانشین این مربی آلمانی آغاز شد.

اکثر کارشناسان فوتبال هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ که در سال 2020 این تیم را به شش گانه قهرمانی رساند، گزینه مناسبی برای هدایت مانشافت عنوان می‎‌کنند زیرا او بین سال‌های 2006 الی 2014 به عنوان دستیار یواخیم لو در تیم ملی آلمان فعالیت داشته و در موفقیت‌های این تیم تأثیرگذار بوده است.

در همین حال که شایعات حضور این سرمربی آلمانی در نیمکت مانشافت بسیار جدی است، او به یکی از شبکه‌های آلمانی گفته است که در پایان فصل از هدایت بایرن استعفأ خواهد داد و سرمربی تیم ملی آلمان خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که فلیک پس از 18 ماه حضور روی نیمکت بایرن، خیلی زود این مقام را ترک خواهد کرد تا جانشین استادش در تیم ملی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала