Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: مسی در بارسا می‌ماند

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا میگوید که تمام شرایط مذاکره با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به خوبی پیش می‌رود و او قراردادش را تمدید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فقط دو ماه دیگر از قرارداد ستاره آرژانتینی در بارسا باقی مانده و اخبار زیادی مبنی خروج این بازیکن از این تیم، در تابستان به گوش می‌رسد. دارنده 6 توپ طلا، هفدهمین سال حضورش در باشگاه کاتالانی را پشت سر می‌گذارد و همراه این تیم به افتخارات فردی و تیم زیادی نیز رسیده است. 

به نقل از سایت گل، لاپورتا در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد مسی به Deportes Cuatro گفت: "همه چیز در حال پیشرفت است. من با توجه به ظرفیت‌های باشگاه، هرکاری برای نگه داشتن لیونل انجام می‌دهم. این کاری است که در حال انجام دادنش هستیم و لیونل به همین دلیل، انگیزه گرفته است. او یک انسان بی نظیری است و من متقاعد شدم که او در بارسلونا به کاری ادامه خواهد داد."

​مسی پیش از این گفته بود که تا پایان فصل هیچ تصمیمی در خصوص آینده‌ام نخواهم گرفت. او در ماه دسمبر در این باره گفت: "من چیزی نمی‌توانم به شما بگویم. تا پایان فصل صبر خواهیم کرد. مهم ترین چیز فکر کردن درباره تیم، چگونگی به پایان رساندن فصل و فتح عناوین است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала