Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبارزه ستاره آرسنال با بیماری مالاریا

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
طبق گزارش ها، پیر امریک-اوبامیانگ بازیکن گابنی آرسنال با بیماری مالاریا دست و پنجه نرم میکند.

به گزارش اسپوتنیک، اوبامیانگ عصر پنجشنبه با انتشار پستی در حساب اینستاگرامش اعلام کرد به دلیل مبارزه با بیماری مالاریا دیدار امشب تیمش مقابل شفیلد یونایتد را از دست داده است.

وی در این پست نوشت: "من این هفته چند روز را در بیمارستان گذرانده ام، متأسفانه در جریان حضور در اردوی تیم ملی کشورم در گابن به مالاریا مبتلا شدم، البته در حال حاضر به لطف پزشکان بزرگی که ویروس را خیلی سریع شناسایی و درمان کردند، حالم بهتر شده است.

مالاریا چیست؟

مالاریا یک تب متناوب و عودکننده است که توسط یک انگل در بدن ایجاد و به گلبول های قرمز خون حمله می کند.

این بیماری معمولاً توسط پشه ها به بدن انسان منتقل می شود و در مکان هایی که دارای آب و هوای گرمسیر هستند بیشتر دیده میشود.

مالاریا یک بیماری جدی است و گاهی ممکن است کشنده باشد.

در سال 2010 نیز دروگبا ستاره ساحل عاجی چلسی نیز پس از سفر به کشورش به این بیماری مبتلا شد.

طبق گزارش ها اوبامیانگ که در دیدار 5 شنبه شب رقابت های لیگ اروپا که با صعود تیمش به دور نیمه نهایی رقابت ها همراه شد حضور نداشت، پس از غیبت در دیدار امشب مقابل شفیلد یونایتد میتواند به زودی راهی لندن شود تا آرسنال را در مسابقات لیگ همراهی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала