Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: فکر نکنم مربی افتضاحی باشم

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد خود و ضعیت تیمش پیش از جدال با ختافه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و ختافه حضور پیدا کرد.

وقتی می گویند موفقیت هایت بر اساس خوش شانسی است، چه حسی داری؟

” چیزی را نمی توانم عوض کنم. بله خوش شانس هستم چون در این تیم حضور دارم و مربیا ین باشگاه بزرگ هستم. فکر نمی کنم که یک مربی افتضاح یا یک مربی عالی باشم اما کاری که می کنم را دوست دارم. مهم این است که با همه اشتیاق کاری که دوست دارم را انجام می دهم اما به خصوص بازیکنانم که خیلی مهم هستند. دوست دارم با شما در مورد فوتبال صحبت کنم اما به نظر می رسد که ترجیح می دهید در مورد چیزهای دیگری صحبت کنید. علاوه بر این برای فوتبال خوب است که در مورد فوتبال صحبت شود چرا که شما هم فوتبال را دوست دارید.”

هازارد حالا دیگر “فوق العاده” است؟” شما لیست را خواهید دید. او خیلی بهتر است و می خواهیم به تیم برگردد. ببینیم چه می شود.”

چرا از پاسخ به سوال در مورد ماندنتان در رئال طفره می روید؟

” ما هرگز به کارمان شک نداشتیم. بازیکنان با تعهد کار می کنند. آنها به کارشان باور دارند و مشکلات ما را قدرتمندتر می کند. به این مسئله فکر می کنم. دوست دارم که بازیکنان همیشه روی کار خود تمرکز داشته باشند.”

شانس ماندن یا رفتن شما یکسان است؟

” چیزی را نمی توان پیش بینی کرد. به آینده نگاه نمی کنم. نه حالا نه زمانی که می گفتند زیدان باید اخراج شود. چیزی عوض نشده است. روز به روز نگاه می کنم. فردا بازی مهم دیگری داریم و به همین فکر می کنیم.”

​نگران خستگی بدنی و ذهنی نیستید؟

” حقیقت این است که ده بازی بسیار سخت داشتیم. از نظر روحی شرایط خیلی خوبی داریم. بازیکنان آماده هستند. باید به خوبی ریکاوری کنیم و ریکاوری هم جزئیات خودش را دارد. فردا بازی بسیار پرفشاری از نظر بدنی داریم.”

چرا میلیتائو تا الان بیشتر بازی نمی کرد؟

” در هفته های اخیر بازی کرده است. بسیار متعهد است. خوب بازی می کند. همه بازیکنان دوست دارند بیشتر بازی کنند. او آماده است و همین مهم است.”

در چهار سال آینده پرز را همراهی خواهید کرد؟

” برای پرز به خاطر انتخاب دوباره اش خوشحالم اما ما فقط روی امروز تمرکز داریم. ممکن است قرارداد چهار، پنج ساله ببندی و همین فردا بروی. این  هیچ مفهومی ندارد. خوشحال هستم و حالا به بازی فردا فکر می کنم.”

پرز دوست دارد قراردادت را تمدید کند؟

” برایش خوشحالم که به عنوان مدیر رئال ماندنی شد اما روی امروز تمرکز داریم و فقط به بازی فردا فکر می کنیم.”

بزرگترین ویژگی شما به عنوان مربی:

” از کاری که هر روز می کنم لذت می برم. به تلاش ادامه می دهم. همیشه می خواهم بهتر شوم و این برای یک مربی عالی است. می دانیم که گاهی باید برای بردن فشار را تحمل کنیم و سعی کنیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم.

به هواداران بیشتر افتخار می کنید یا خودتان؟

”هر دو. هواداران خوشحال هستند و من هم همین طور. به کارمان متعهد هستیم. شرایط را می دانیم. ده بازی در سی روز داریم. خوشحالیم که در هر دو تورنمنت زنده هستیم. فردا یک بازی بسیار مهم داریم.”

انتقاد مدیر مارسی از مربیان فرانسوی:

” فکر می کنم که پرورش مربیان فرانسوی خیلی خوب بوده است. از این دیدگاه به هیچ وجه با او موافق نیستم.”

احتیاط در مورد کارواخال و هازارد:

” هر دوی آنها با تشدید مصدومیت مواجه شده اند و باید مراقب باشیم. لیست را خواهید دید اما هر دو خیلی بهتر شده اند و این برای تیم خوب است.”

سیستم چرخشی:

” برنامه همیشه مشخص است. همه روی پروژه تیم تمرکز داریم. ده بازی دیگر مانده است و به کارمان ادامه می دهیم. هنوز چیزی را نبرده ایم.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала