Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال کوپا دل ری؛ مسی با آماری درخشان تشنه قهرمانی و انتقام است

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا با تکیه بر فوق ستاره آرژانتینی اش امیدواری زیادی برای برتری در فینال امشب و قهرمانی در جام حذفی اسپانیا دارد.

به گزارش اسپوتینک، بارسلونا امشب از ساعت ۱۲ به وقت کابل در ورزشگاه متسایا در دیدار نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

لیونل مسی و بارسا امشب فرصت دارند با قهرمانی در جام حذفی خون تازه ای به‌رگ های تیم تزریق کنند، قهرمانی که میتواند باعث ادامه مسیر خوب این تیم در رقابت های لالیگا باشد.

بارسا از لیگ قهرمانان حذف شده، در لالیگا علی رغم شانس، دو رقیب سرسخت مادریدی دارد و تنها جامی که رسیدن به آن چندان سخت نیست، کوپا دل ری است.

با‌ این حال ستاره آرژانتینی بیشتر از هر بازیکن دیگری در فینال ها شانس گلزنی و‌ تاثیر گذاری دارد، مخصوصا مقابل بیلبائو که آمار نشان میدهد، مسی دروازه این تیم را به‌ خوبی میشناسد.

طبق آمار، مسی در فینال های کوپا دل رس برای باسکی ها نقش یک کابوس را ایفا کرده است.

در‌طی سال های حضور مسی در بارسا، این تیم در سه فینال  کوپا با اتلتیک دیدار کرده است که در هر یک از این بازی ها، مسی تفاوت را رقم زده است.

گل به یاد ماندنی سال ۲۰۱۵

شاید گل فوق العاده او در فینال 2015 که در نیوکمپ زده شد، تا کنون از ذهن فوتبالی ها پاک نشده باشد. او با حرکتی فوق العاده و پس از دریبل چهار مدافع اتلتیک به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد تا به تیمش در قهرمانی کمک کند.

رکوردهای فوق العاده برابر بیلبائو

با نگاهی به اعداد و آمار، رکورد و عملکرد مسی برابر اتلتیک نشان می دهد او توانایی خاصی برای باز کردن دروازه این تیم دارد.

در سه فینال گذشته برابر این تیم، او چهار گل زده و یک پاس گل داده است. در واقع هیچ کس بیشتر از او به باسکی ها در فینال آسیب نرسانده است.

در 40 مسابقه مقابل این تیم در تمام مسابقات نیژ، شماره 10 بلوگرانا 26 گل و7 پاس گل در کارنامه دارد.

البته مسی از آخرین تقابل فینالی مقابل بیلبائو چندان خاطره خوشی ندارد، در فینال سوپر کاپ‌اسپانیا که چند ماه پیش برگزار شد، مسی علی رغم ناکامی در گلزنی و از دست دادن قهرمانی، مقابل این تیم کارت سرخ گرفت و اخراج شد.

بدون‌ شک مسی بیشتر از هر بازیکن دیگری در میدان‌امشب، مشتاق انتقام و بالا بردن کاپ قهرمانی به روی سرش خواهد بود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала