Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران و دیبالا کماکان در رادار چلسی و یونایتد

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
تیم های فوتبال چلسی و منچستریونایتد برای به دست آوردن ستاره های یوونتوس و رئال مادرید کماکان تلاش میکنند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش ها در ایتالیا، چلسی آماده نبرد با پاری سن ژرمن برای جذب پائولو دیبالا ستاره یوونتوس در تابستان امسال است.

مائوریسیو پوچتینو می خواهد وینگر آرژانتینی را به پاریس بیاورد و در عوض مائورو ایکاردی را در اختیار تیم تورینی قرار دهد، در سوی مقابل آبی های لندن هم آماده هستند تا با جذب دیبالا یک بازیکن شان را در اختیار یووه قرار دهند.

توتوسپورت میگوید از میان جورجینیو و امرسون پالمیرییک بازیکن در اختیار یووه قرار داده خواهد شد تا در ازای آن دیبالا به استمفوردبریج منتقل شود.

منچستریونایتد – رافائل واران

مدتی است نام مدافع فرانسوی رئال مادرید به منچستریونایتد پیوند خورده و رسانه های انگلیسی و اسپانیایی مدام از علاقه شیاطین سرخ به این مدافع 27 ساله سخن میزنند.

به گزارش مارکا، این بازیکن فرانسوی بند آزادسازی 68 میلیون پوندی دارد و مدیران رئال میخواهند در صورتی تمایل واران به جدایی این بند را فعال کنند، البته واران قرارداد زیادی را رئال ندارد، زیرا او در تابستان 2022 بازیکن آزاد خواهد شد و رئال برای درآمد زایی از فروش او فقط تابستان پیش رو را در اختیار دارد.

سولسشر سرمربی شیاطین سرخ مدتی است واران را به عنوان زوج جدید هری مگوایر در خط دفاع تیمش دنبال می کند، دلیل این کار هم مصدومیت های متوالی اریک بایی مدافع سنگالی این تیم است.

 

به گزارش مارکا، رئال مادرید پیشنهاد 70 میلیون یورویی (61 میلیون پوند) رافائل واران را در تابستان امسال بررسی خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала