Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله پیکه به خبرنگاران با بوتل شراب+ ویدیو

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
ویدیو خوشحالی بیش از حد جرارد پیکه پس از قهرمانی بارسا در جام حذفی و حمله او با بوتل شراب به سوی خبرنگاران دست به دست در فضای مجازی میچرخد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پس از پایان مسابقه بارسا مقابل بیلبائو و جشن قهرمانی آبی اناری در زمین، شاگردان کومان برای مهمانی ویژه ای که برای شان در نظر گرفته شده بود وارد هتل محل اقامت خود در شهر سویا شدند.

ذوق قهرمانی در کوپا دل ری به حدی برای پیکه بالا بود که او پس از پیاده شدن از بس حامل تیم با بوتل شامپاین به خبرنگاران و فلم بردارانی که مقابل موتر بارسا حضور داشتند حمله کرد و همه را تر کرد.

ویدیو حمله پیکه به خبرنگاران با بوتل شامپاین 

البته پیکه مثل همیشه تور دروازه استادیوم دیشب را دوباره قیچی کرد و به رسم یادگار با خود برد. او معمولا زمانی که بارسا قهرمان میشود، تور دروازه آن مسابقه را قیچی میکند و با خود میبرد.

مدافع با تجربه بارسلونا پس از پایان بازی و قهرمانی تیمش گفت: "من فکر می کنم سال سختی برای ما تا این جای کار بوده است. خوب این کمی شبیه زندگی است. بعضی اوقات زمین می خورید و باید بلند شوید.

تیم توانایی چرخاندن شرایط را دارد. بارسا همیشه متفاوت است.من برای جوانان و پیشکسوتان تیم بسیار خوشحالم. جوانان تیم شخصیت شان را در سختی ها نشان دادند و حالا باید روی آنان حساب بیشتری برای سال ها بعد به عنوان بازی در تیم اول کرد.

پیکه گفت: هنوز یک لیگ و یک قهرمانی دیگر وجود دارد. اگر ما فصل را با قهرمانی در لیگ و جام حذفی تمام کنیم، فکر کنم فصل بسیار خوبی خواهد بود. این کار بسیار سخت آغاز شد، اما من فکر می کنم ما شرایط را برگردانده ایم. "

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала