Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلم برای جام گرفتن تنگ شده است

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در باره امکان قهرمانی مجدد شیاطین سرخ صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد می گوید که قصد دارد به ناکامی خودش و تیمش در کسب جام پایان دهد. او با اشاره به این که دلش برای قهرمانی تنگ شده و ناکامی باشگاه در کسب جام فقط آنها را برای طلسم شکنی مصمم تر کرده است، گفت:

"شخصا باید بگویم دلم برای قهرمانی تنگ شده است. دوست ندارم بازی کنم و به قهرمانی نرسم. دوست دارم در یک جام قهرمان شویم. بازنده بدی هستم و همیشه هم بازنده بدی خواهم بود به همین خاطر هر وقت که به میدان می آیم، می خواهم برنده شویم. شخصا به شدت دنبال قهرمانی هستیم. به نظرم در حال نزدیک تر شدن به این هدف هستیم و می توانم بگویم پیشرفت هایی داشته ایم. وقتی در مورد پیشرفت حرف می زنم، باید بگویم باشگاه هدف های بزرگی دارد و می خواهیم به این اهداف برسیم و این هدف قهرمانی و بالا بردن جام است. خواسته ما همین است و یک قدم بزرگ به جلو خواهد بود. خوشحالم که به رسیدن به هدفمان نزدیک هستیم. هنوز در لیگ اروپا حضور داریم و می توانیم برای کسب یک جام بجنگیم.
تا زمانی که منچسترسیتی قهرمانی اش در لیگ برتر را قطعی نکرده است نیز می توانیم به لیگ امیدوار باشیم. می خواهیم به تلاش ادامه دهیم. هنوز برای کسب قهرمانی شانس داریم و چرا نباید تلاش کنیم؟

​منچستریونایتد برای فتح لیگ اروپا باید در ابتدا رم را در دو دیدار رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی شکست دهد. با این وجود سولسشر به عنوان تنها مربی که در دوران پسا فرگوسن موفق به کسب جام نشده، فشار زیادی را برای کسب قهرمانی روی خود حس می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала