Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگلزمن و آلگری گزینه‌های جانشینی فلیک روی نیمکت داغ بایرن

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
پس از اعلام هانسی فلیک مبنی بر جدایی از بایرن، باشگاه آلمانی واکنش نشان داد و حالا رسانه‌ها گزینه‌های جانشینی وی را مطرح کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ علی‌رغم این‌که هانسی فلیک فصل گذشته بایرن مونیخ را با قهرمانی در لیگ قهرمانان به سه گانه سوق داد، این شنبه اعلام کرد که می‌خواهد در پایان فصل از قرارداد بایرن که تا سال 2023 ادامه دارد آزاد شود، خبری که فوتبال آلمان را به شوک برد.
اما پس از این خبر بایرن مونیخ در بیانیه کوتاه رسما اعلام داشت که این باشگاه موضع یک جانبه فلیک را رد می‌کند و گفتگوها طبق توافق بعد از بازی در ماینتس ادامه خواهد یافت.
فلیک فقط می‌گوید: "دلایل جدایی وی خصوصی هستند اما اعتقاد بر این است که تنش درگیری با مدیر ورزشی بایرن حسن صالح حمیدزیچ، بر سر جذب و برنامه ریزی تیم، عامل اصلی جدایی اوست.

Hansi Flick  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
ورزش
فوری؛ بایرن مونیخ استفعای فلیک را رد کرد

در پی اعلام جدایی او، حالا نام جولیان ناگلزمن در فهرست مدعیان رسانه‌های آلمانی برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی بایرن مونیخ به شدت مطرح است.
روزنامه آلمانی بیلد همچنین ناگلسمان را دارد که قراردادهای لایپزیگ وی تا سال 2023 ادامه دارد ، در بالای لیست آنها قرار دارد.
گفته می‌شود که نام ناگلزمن در مذاکرات بین سران بایرن و لایپزیگ هنگام گفتگوی انتقالِ دایوت اوپامیکانو که فصل آینده به مونیخ می‌پیوندد، مطرح شده است.
نام‌های دیگر مرتبط، مارک ون بومل کاپیتان سابق بایرن که آخرین بار مربی PSV آیندهوون بود و اریک تن هاگ مربی فعلی آژاکس مطرح شده است.
رسانه‌های ایتالیایی همچنین از مربی سابق یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری به عنوان جانشین احتمالی فلیک نام برده‌اند.
گفتنی‌است که پس از پیروزی 3-2 روز شنبه در ولفسبورگ و قرار گرفتن بایرن در آستانه نهمین قهرمانی متوالی در بوندس لیگا، فلیک اعلام داشت که جدا می‌شود.
با این حال، سران بایرن تا هنوز تأیید نکرده‌اند که آیا فلیک را از قرارداد او آزاد می‌کنند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала