Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر و نماینده مسی در بارسلون؛ خبرهایی در راه است؟

© REUTERS / JON NAZCAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
خورخه مسی پدر لیونل مسی در بارسلون حضور یافته اما فعلا هیچ جلسه برنامه ریزی شده‌ای با لاپورتا نداشته است و طی چند روز آینده، او به ایتالیا سفر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ خورخه مسی پدر و نماینده لیونل مسی کاپیتان بارسلونا پس از چند ماه غیبت، در آخرین ساعات روز وارد بارسلون شد. وی در ورزشگاه یوهان کرایف دیده شده، جایی که بارسا B با ویارئال B بازی داشت.

حضور وی در بارسلونا تأییدی بر برگزاری جلسه میان او و لاپورتا نیست زیرا باشگاه در تلاش دانستن وضعیت حساب‌های مالی است. تا زمانی که این جنبه روشن نشود، هیئت مدیره جدید نمی‌تواند پیشنهادی رسمی به کاپیتان برای تمدید قراردادش بیش از جون بدهد، تاریخی که قرارداد ی به پایان می‌رسد. این جلسه می‌تواند حتی چند هفته طول بکشد. در واقع، خورخه از بارسلونا عبور می‌کند زیرا در چند روز آینده قصد دارد برای شرکت در سایر تعهدات شخصی خود به ایتالیا سفر کند.

آخرین باری که خورخه به بارسلونا رفت، سپتامبر بود تا سعی کند در مورد جدایی لئو با بارتومئو مذاکره کند، هنگامی که بازیکن تصمیم گرفت بوروفاکس را بفرستد تا پایان دوران حضور خود در بارسا را ​​اعلام نماید. به همین مناسبت، بارتومئو دیواری غیرقابل عبور بود و با دیدن این‌که پرونده می‌تواند از طریق دادگاه تمام شود، لئو تصمیم گرفت یک فصل دیگر بماند.

لاپورتا و هیئت مدیره هنوز پیشنهادی تازه برای مسی ارسال نکرده‌اند، اگرچه این باشگاه پیام‌های مثبت و اغوا کننده بی شماری نسبت به کاپیتان داشته تا او را متقاعد کند داستان خود را در کان بارسا دنبال نماید، آخرین مورد پس از فتح جام در سویا.

رئیس باشگاه خوش بین است و حتی اشاره کرد که "بازسازی به اندازه کافی پیشرفت می‌کند." در هر صورت هنوز هیچ حرکتی انجام نشده است... و قریب الوقوع هم نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала