Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسکولز:‌ پوگبا و برونو با هم بهتر بازی می‌کنند

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
پل اسکولز هافبک پیشین تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد میگوید که عملکرد دو هافبک شیاطین سرخ در کنار هم کاملتر و بهتر است.

به گزارش اسپوتنیک، اسکولز پس از آنکه یونایتد در رقابت های لیگ اروپا از گرانادا عبور کرد تا در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم بازی کند، با BT Sport صحبت کرد.

"سولسشایر از هر دو بازیکن خوشش می آید، فکر نمی کنم نیازی به هر دو در یک پست باشد، آنها باید پوگبا را در نقش پیوند دهنده با برونو قرار دهند. اگر این کار را انجام دهند، موقعیت و فضای دیگری برای بازیکن مهاجم آزاد می شود."

"آگاهی و زیرکی به این دو اجازه داده تا پیوند برقرار کنند. دو بازیکن زیرک یونایتد فرناندس و پوگبا هستند، بنابراین اگر بتوانید آنها را به هم نزدیک کنید، آنها گل های زیادی می زنند و برای دیگران نیز گل میسازند."

"اگر آنها یک دفاع میانی مسلط تر داشته باشند، می توانند یک خط میانی وهافبک با خاصیت تهاجمی بیشتر داشته باشند."

"بسیاری از اوقات، یونایتد این بازی هجومی و روان را از دست می دهد. فکر می کنم پوگبا می تواند این مسئله را با فرناندس به ارمغان بیاورد. اگر او را به زمین وارد کنید، این کار باعث می شود سمت چپ راشفورد آزاد شود، بعد از آن هیچ راهی وجود ندارد که بخواهید در برابر آن بازی کنید. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала