Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرجینیو دست اولین آمریکایی فینال کوپا دل‌ری

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
سرجینیو دست به عنوان اولین آمریکایی در فینال کوپا دل‌ری دیشب بازی کرد و پیروز شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرجینیو دست ملی پوش ایالات متحده بازی مقابل اتلتیک در فینال کوپا دل‌ری را با پیروزی 4-0 بارسلونا سپری کرد.

با حضور در این دیدار، وی اولین عنوان خود را در بارسلونا بدست آورد و به اولین بازیکن تیم ملی مردان ایالات متحده بدل شد که فینال کوپا دل‌ری را آغاز کرد و پیروز شد. بارسا 4-0 "شیرها" را در استادیوم دل کارتوجا شکثت داد تا اولین جام فصل خود را از آن خود کند. آنتوان گریزمان، فرنکی دی یونگ ودبل لیونل مسی در پایان 90 دقیقه پیروزی را قطعی ساخت.

View this post on Instagram

A post shared by Sergiño Dest (@sgd_2)

در دقیقه 74 سرجی روبرتو جایگزین دست 22 ساله شد و حالا کاتالان‌ها در تلاش  کسب قهرمانی در لالیگا هستند. بارسلونا در حال حاضر با 65 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در دو امتیازی اتلتیکو مادرید است.

ملی پوش ایالات متحده تابستان گذشته وارد بارسلونا شد و او انتظارات خود را در اولین سال حضور در نیوکمپ برآورده کرد. در رقابت های 2020/21 لالیگا، او از 30 بازی 24 بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. او وقتی رونالد کومان ترکیب بارسلونا را تغییر داد و شروع به بازی با سه مدافع میانی کرد، آزادی بیشتری برای حمله به دست به وجود آورد.

در لیگ قهرمانان یوفا او هفت بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند - این اولین بازی او برای بارسلونا از زمان ورود در جون گذشته بود و در روز چهارم مرحله گروهی به مصاف دینامو کیف رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала