Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معمای عجیب هالند، دورتموند، لیگ قهرمانان و رئال

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در بازی حساس و مهم برای هالند به مصاف وردربرمن خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد که رئال مادرید دوست دارد تا بوروسیا دورتموند در مسابقه مهم امروز خود در مقابل وردربرمن به پیروزی برسد تا این تیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و هالند را برای یک فصل دیگر در خود نگه دارد و بعد از 2022 رئال به سراغ خرید این بازیکن بیاید.

در حقیقت اگر دورتموند سهمیه چمپیونزلیگ را در فصل آینده نگیرد، فروش هالند قطعی است چرا که هم زردپوشان از نظر مالی دچار مشکل می شوند و هم هالند هیچ تمایلی به ماندن در تیمی که در چمپیونزلیگ نیست، نخواهد داشت.

​در حال حاضر رئال مادرید ترجیح می دهد که دورتموند به چمپیونزلیگ برسد و هالند حداقل تا 2022 در دورتموند بماند. اولویت رئال مادرید در تابستان پیش رو خرید امباپه است و جذب هالند نیز به سال 2022 موکول شده است. اما اگر دورتموند سهمیه اروپا نگیرد به نظر می رسد که ارلینگ باید در تابستان به مقصدی جز رئال مادرید فکر کند که به نظر می رسد که منچسترسیتی مسیر احتمالی وی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала