Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی پس از قهرمانی: بالا بردن جام بعنوان کاپیتان بارسا لذت خاصی دارد

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از آن‌که به عنوان کاپیتان بارسا جام کوپا دل‌ری را بالا برد، اعتراف کرد که کاپیتان بودن احساس خاصی دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب تیم بارسلونا در دیدار فیناب کوپا‌ دل‌ری حریف‌اش اتلتیک بیلبائو را با 4 گل شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار که نیمه اول بدون گل سپری شد و در نیمه دوم لیونل مسی دقایق 68 و 72، گریزمن دقیقه 60 و دی‌یونگ 63 گل‌زنی کردند.

در فرجام بازی مسی که به عنوان کاپیتان بارسا جام قهرمانی کوپا دل‌ری را بالای سر برد، به بارسا تی‌وی اظهار داشت: "کاپیتان بارسا بودن بسیار خاص است و این جام هم برای من ویژه است. بالا بردن جام بعنوان کاپیتان بارسا لذت خاصی دارد. قبل از بازی می‌دانستیم که بیلبائو با سیستم 2-4-4 بازی می‌کند، آنها با دفاع کاملا بسته و یارگیری نفر به نفر، کار ما را سخت خواهند کرد ولی صبور بودیم و در نهایت نتیجه گرفتیم."


در پایان بازی که مسی لقب بهترین بازیکن را گرفت در ادامه افزود: "باید توپ را حفظ می‌کردیم و صبر کردیم تا فرصت مناسب به دست بیاوریم و فضاهای خالی را پیدا کنیم. نیمه اول دشوار بود اما باور دارم که آنها را در نیمه دوم بسیار خسته کردیم. افسوس که بخاطر وضعیت کرونایی نمی‌توانیم این قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم. کوپا دل‌ری همیشه برایم جام خاصی است و هواداران هم قطعا از این قهرمانی لذت بردند. ما به کسب این جام عادت داریم و تیم ما شایسته قهرمانی و یک جشن بزرگ بود."

در حالی‌که بارسا نیم فصل اول لالیگا را در حالت نوسانی سپری کرد، مسی در این باره گفت: "نیم فصل اول خوبی نداشتیم و امتیازت زیادی را از دست دادیم ولی بعدا قدرت گرفتیم و فعلا شرایط بهتری داریم و در کورس قهرمانی حضور داریم. افسوس که در ال‌کلاسیکو شکست خوردیم. اما هنوز هشت بازی دیگر باقی‌مانده و تلاش می‌کنیم قهرمان لالیگا شویم."

مصاحبه مسی با تلویزیون بارسلونا

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала