Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده مسی در بلاتکلیفی پس از پیوستن بارسا به سوپرلیگ اروپا

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
حضور باشگاه بارسلونا در رقابت‌های سوپر لیگ اروپا، روند مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی را با خطر جدی مواجه ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا یکی از 12 تیمی است که موافقت خود را با حضور در سوپر لیگ اعلام کرده است. پس انتشار این خبری خیلی از تیم‌ها، بازیکنان، مسئولان باشگاه‌ها و سرمربیان و ستاره‌های فوتبال مخالفت شدید خود را با برگزاری سوپر لیگ اعلام کردند و معتقدند که تاسیس این تورنمنت به فوتبال ضربه خواهد زد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
پدر و نماینده مسی در بارسلون؛ خبرهایی در راه است؟

با این هم بارسا به دلیل دریافت 300 میلیون یورو از اشتراک در این رقابت‌ها و برای خروج از وصعیت مالی شکننده و حفظ مسی، به حضور در این رقابت‌ها پافشاری دارد.

حضور بلوگرانا در این رقابت‌ها اما روند مذاکره  با مسی برای تمدید قرارداد با خطر مواجه ساخته و آینده او در بلاتکلیفی قرار داده است زیرا فیفا برای این که بتواند بازیکنان را از حضور در این رقابت‌ها منصرف کند، امروز اعلام کرد که بازیکنانی را که در سوپر لیگ بازی کنند، اجازه حضور در جام جهانی را نخواهد داد.

مسی دوست دارد تا در جام جهانی 2022، قطر اشتراک و به تیم ملی کشورش کمک کند تا قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورد اما تهدیدات فیفا مانع حضور او در این رقابت‌ها خواهد شد.

این موضوع ممکن است مسی را تمدید با بارسلونا منصرف کند و یا این بازیکن منتظر بماند تا این باشگاه در مورد تصمیمش تجدید نظر کند.

این در حالی‌ست که خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های کاپیتان بارسلونا، امروز وارد این شهر شده تا در مورد تمدید قرارداد با لاپورتا صحبت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала