Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ کودتا علیه یوفا؛ منچستر هم از اتحادیۀ باشگاه‌های اروپا خارج شد

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
باشگاه منچستر یونایتد رسما از اتحادیه فوتبال اروپا  کناره‌گیری کرد و اد وودوارد هم از پست خود در یوفا استعفا داد تا به سوپرلیگ بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، از آغاز تشکیل رسمی سوپر لیگ اروپا، هر لحظه خبرهای جدیدی درباره  کناره‌گیری تیم‌ها از اتحادیه فوتبال شنیده می‌شود و جدیدترین خبر درباره جدایی منچستر از اتحادیه فوتبال اروپاست.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
طراح و کارگردان اصلی سوپرلیگ اروپا: فوتبال را به جایگاه واقعی آن می‌رسانیم!

اد وودوارد در سال 2017 در اتحادیه فوتبال پست گرفته بود اما حالا از این پست استعفا داده تا در بین مقامات برگزار کننده سوپرلیگ پست بگیرد.

منچستر یونایتد با تایید این اتفاق اعلام کرده جوئل گیزر، مالک این تیم هم در بین بانیان سوپرلیگ پست خواهد گرفت. بر اساس گزارش سایت «منچستراونینگ نیوز»، در این خصوص با هوادارن منچستر مشورت نشده و فرگوسن هم در رابطه با سوپرلیگ از قبل محکومیت خود را اعلام کرده است.

این سایت نوشته اعتماد هواداران منچستر با انتشار بیانیه‌ای حضور این تیم در سوپر لیگ را از دست رفتن اعتمادشان دانسته‌اند و مخالف این امر هستند. از سوی هم، دقایقی پیش اعلام شد آرسنال هم از اتحادیه اروپا استعفا داده و هر لحظه باید منتظر اخباری جدید در این زمینه بود.

پیش از این نیز، یوونتوس، میلان و اینتر از این اتحادیه کناره گرفتند و حالا منچستر یونایتد هم به جمع آن‌ها پیوسته است.

شب گذشته و با انتشار بیانیه رسمی، مسابقات سوپر لیگ اروپا با حضور 12غول اروپایی به عنوان مؤسس این لیگ رسماً شکل گرفت و از تابستان امسال مسابقات این لیگ برگزار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала