Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولتیماتوم پرز به زیدان؛ یا جام یا خداحافظ

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
فلورینتینو پرز رییس رئال مادرید رییس رئال مادرید برای زیدان هشدار داده که در صورت کسب نکردن عنوانی از نیمکت رئال برکنار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان که طبق معمول در هفته‌های اخیر به شدت با خروج از رئال در ارتباط بوده، همچنان روی نیمکت رئال مادرید قدرتمندانه تکیه زده است. اما اوضاع می‌تواند تغییر کند، زیرا گفته می‌شود که فلورنتینو پرز در صورت عدم کسب عنوانی در این فصل، قصد دارد او را تابستان امسال اخراج نماید.

زین الدین زیدان از زمان بازگشت به رئال مادرید فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. در ماه‌های اخیر چندین نام برای جایگزینی وی اعلام شده و انتقادات علیه وی در حال باریدن است، حتی اگر تیم‌اش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسانده و مجبور بود با آسیب دیدگی‌های زیادی که برایش ایجاد شده بود، مقابله کند. به تازگی و علی‌رغم عملکردش درلیگ قهرمانان و حضور در رده دم لالیگا، زین الدین زیدان در پایان فصل همچنان خطر اخراج را در پیش دارد.

زیدان برای ماندن در رئال مادرید نیاز به کسب عنوان دارد

طبق آخرین خبرهای "دیاریو گل"، فلورنتینو پرز قصد دارد در پایان فصل زین الدین زیدان را به یک شرط حفظ کند. به گفته رسانه‌های اسپانیایی سرمربی رئال مادرید مجبور است حداقل یک عنوان را در این فصل بدست آورد، چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان. باید دید آیا زین الدین زیدان می‌تواند این ماموریت را برای نجات پست خود انجام دهد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала