Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت توخل از سوپر لیگ اروپا

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی، اعلام کرد که از تصمیم باشگاه حمایت خواهد کرد و قضاوت در این مورد هنوز زود است.

به گزارش اسپوتنیک، سوپرلیگ اروپا، امروز با اشتراک باشگاه‌های منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام، آرسنال، منچسترسیتی، بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، اینتر، میلان و یوونتوس متولد شد و قرار است در ماه اگست برگزار گردد.

توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
توخل: همیشه آماده پاسخ دادن به انتقادات هستیم

نهادهای معتبر فوتبال همچون فیفا و یوفا این تورنمنت را تحریم کردند و فدراسیون‌های فوتبال بیشتر کشورهای اروپایی و سازمان‌های لیگ نیز از این تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا و فدارسیون جهانی فوتبال حمایت کردند.

در میان برخی مربیان همچون کلوپ، مورینیو و سر الکس فرگوسن نیز این رقابت‌ را تحریم و مخالفت شان را با برگزاری آن اعلام کردند.

توماس توخل سرمربی چلسی که تیمش یکی از مؤسسان سوپر لیگ محسوب می‌شود، از این تصمیم حمایت کرده و می‌گوید هر چه باشگاه تصمیم بگیرد، از آن حمایت خواهد کرد.

او به سایت گُل در این مورد گفت:" من دیروز این خبر را شنیدم، اما من در لیگ برتر، که رقابتی‌ترین لیگ دنیاست، حضور دارم. بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال اروپا را دوست دارم و به همین دلیل است که در چلسی هستم. من در هیچ موضوعی درباره اخبار اخیر، دخیل نبوده‌ام. کمی از این مسئله ناراحت هستم. فکر می‌کردم که ما درباره بازی با منچسترسیتی و همچنین برایتون حرف خواهیم زد که این گونه نشد و فعلا کسی به این چیزها اهمیتی نمی‌دهد. من به هر تصمیمی که باشگاه در آینده بگیرد، اعتماد دارم. قضاوت کردن در خصوص این مسائل فعلا زود است".

توخل در حالی از این تصمیم حمایت کرده است که دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید نیز واکنش مشابه به این موضوع نشان داده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала