خوردن بعضی غذا ها با معده خالی منجر به سرطان شود

© Fotolia / Timur13خوردن بعضی غذا ها با معده خالی منجر به سرطان شود
خوردن بعضی غذا ها با معده خالی منجر به سرطان شود  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
متخصصین تغذیه از مواد غذایی نام بردند که خوردن آنها با معده خالی خطرناک است.

به گزارش اسپوتنیک، عادت نوشیدن آب از طرف صبح مفید شناخته شده است، با این همه، به گفته متخصصین، حتی بعضی خوردنی ها می تواند منجر به مرض سرطان شود.

 آب سرد با معده خالی برای افرادی که امراض معده یا سیستم قلبی عروقی دارند توصیه نمی شود. آب با گرم بالاتر از 65 درجه، اگر به طور منظم نوشیده شود  به غشای مخاطی آسیب می رساند و سوختگی های مکرر باعث ظهور سلول های غیر طبیعی می شود که در نهایت می توانند بدخیم شوند.

طوری باید غذا بخورید که چاق نشوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
طوری غذا بخورید که چاق نشوید

به گفته دانشمندان، قهوه باعث افزایش تولید اسید در معده می شود و همچنین مخاط معده را تحریک می کند که باعث حالت تهوع و سوزش معده می شود. در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر، قهوه می تواند علائم آن را بدتر کند - گرفتگی شکم  نفخ شکم  و ناراحتی های گوارشی و گاز را به بار بیاورد.

تذکر گردیده است که بدن انرژی زیادی را صرف هضم گوشت و همچنین پروتئین های حیوانی می کند. به نانوایی و محصولات آرد نیز توصیه نمی شود که با معده خالی بخورید. متخصصین تغذیه این غذاها را "راه مستقیم چاقی" می نامند. همچنین می تواند باعث افزایش سن شکر خون و افزایش انسولین شود.

نوشیدن آب با معده خالی توصیه نمی شود، زیرا آنها تفاله ای هستند و فاقد فیبر هستند - این می تواند لوزالمعده را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، بدن گرسنه این نوشیدنی را به عنوان غذا درک می کند و شروع به تولید مقدار قابل توجهی انسولین می کند.

بهترین غذا های کاهش دهنده وزن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
بهترین غذا های کاهش دهنده وزن

میوه ها و توت های ترش حاوی اسیدهای بی شماری هستند که خوردن آنها با معده خالی مضر است. اگر در معده خالی مصرف شود، می تواند باعث سوزش معده شود و منجر به آلرژی، زخم یا ورم معده شود. متخصصین تغذیه انواع خاصی از سبزیجات را در نظر نگرفتند ، زیرا از نظر آنها، اگر همه آنها با معده خالی خورده شوند، تقریباً در همه افراد مضر است.

به محصولات شیر ​​ترش با معده خالی نه چندان مضر، بلکه بی فایده گفته می شود. صبح بعد از خواب، معده انسان دارای غلظت بالایی از اسید کلریدریک است و محیط اسیدی تمام لاکتوبیفیدوباکتریوم های مفید موجود در محصولات شیر ​​تخمیر را از بین می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала